Hotel Mercure München Nord

1 review over Hotel Mercure München Nord in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Rustige plek

23-7-2009

Het hotel ligt op ca 30 minuten met de S-bahn van het centrum. Rondom het hotel zijn wel winkels en restaurantjes.

Het personeel is vriendelijk, maar niet Beiers gezellig. De kamer was ruim en bevond zich op de eerste verdieping: dit bracht een aangename verrassing met zich mee: we hadden een gedeeld dakterras! Compleet met ligstoelen....

Ontbijt is Duits, dus veel en vers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure München Nord in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure München Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure München Nord scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.