Hotel Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maria in het Nederlands

Eenvoudig maar goed hotel

Elke
4-12-2010

Het hotel ligt echt in het centrum. Je zit vlakbij de Theresienwiese. Ook leuke en betaalbare restaurants in de omgeving. Jammer vond ik dat mijn kamer en de badkamer niet met elkaar verbonden waren. Nadeel is dat je over de gang moest. Hiervoor kreeg je wel een badjas en slippers maar de badkamer was niet van buiten af te sluiten, waardoor je toch het idee kreeg dat je niet de enige was die dit gebruikte. De kamer op zich was eenvoudig maar goed. Het ontbijt was erg eenvoudig.

Gereisd Zakelijk in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresSchwanthalerstrasse 112-114 80339(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maria in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.