Aparthotel Leonardo & Residenz München

7.9Goed

Aparthotel Info

• Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo & Residenz München voor je op een rij gezet:

8 reviews over Aparthotel Leonardo & Residenz München

• 2017
    8Cobus21-11-2017

prima

Uitstekend hotel, net buiten het centrum. U bahn op 3 minuten lopen, 4 haltes en je bent midden in de stad. Hotel is netjes en schoon maar ligt aan een druk kruispunt. De herrie van het verkeer vond ik storend. Kamer was klein, maar van alle gemakken voorzien. Badkamer ook erg krap allemaal, maar het past en het werkt. Bedden heerlijk. Klein balkon, maar uitzicht op naastgelegen kliniek. Het was warm op de kamer, in de zomer kan ik me vorstellen dat het heet word. Er is geen airco. Ontbijt super, en ik het weekend kan dat tot 10.30 uur. Hotel heeft ook een restaurant om a la carte te eten.

• 9Corina Vrolijk19-08-2017

Subliem verblijf!

Vlakbij centrum Munchen links en rechts een metro Mooie schone verzorgde kamer en n fantastisch ontbijt. Heel vriendelijk personeel, we waren iet wat vroeg, zonder probleem kregen we een up grade kamer zodat we toch onze spullen kwijt konden. Super~!! Serveren alleen ontbijt, door de gehele straat diverse restaurants.

• Oude reviews

8Lukas01-08-2014

Mooi startpunt voor München trip

Voor een extra overnachting in dit hotel terecht gekomen. Kende het keten al vanuit werk in Berlijn. Ook hier is het recept weer een bestaand gebouw renoveren in een buurt die zichzelf aan het verbeteren is met eenvoudige OV toegang. Ontbijt is standaard Leonardo. Goed. Ook geslaagd voor het fruitcriterium. In diverse straten rondom het hotel ook genoeg bakkerijen waar je ook prima (en goedkoper) kunt ontbijten. Kamer was goed genoeg. Alleen losse airco en lawaaierige koelkast was domper op de feestvreugde. Bij een vierpersoonskamer zijn twee bedden wat normaal het bankstel is. Is nepleer, dus ligt zweterig en hard. OV toegang was super. Vlakbij U-bahn station Silberhornstraße en vandaar zit je zo in het centrum. Hoogte parkeergarage is 2,05 meter. Handig, want je kunt je auto er overdag gewon laten staan.

Met jonge kinderen

• 7Amerika19-05-2013

Goede plek, buiten centrum

Het hotel is buiten het centrum gelegen, maar met een U-Bahn halte vlakbij is de binnenstad met slechts een paar stops prima te bereiken. De eigen auto kan in de parkeergarage van het hotel blijven staan. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt zeer uitgebreid en heel smakelijk. Hotel is een aanrader als je met de U-Bahn de stad met al zijn bezienswaardigheden wil verkennen. Vanaf deze plek zijn ze allemaal, soms met een overstap, te bezoeken.

• 6Sander14-10-2012

Redelijk hotel

Voor het Oktoberfest 2 nachten verbleven in Leonardo in Munchen. De prijs was, zoals te verwachten, fors. Aangezien we alleen voor het feest en het bier kwamen maakte de slaapplek weinig uit. Echter na 10 uur in de auto te hebben gezeten verwacht je toch wel even een "goede reis gehad?". Lijkt mij les 1 op de hotelschool. De medewerkers waren snel en zakelijk. Op de kamer was een 3e bed (slaapbank) geplaatst. Je kon je kont nu niet meer keren. Het was te klein voor met z'n 3-en. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De ligging was met 10/15 min U-Bahn van Theresienwiesse zeer goed te noemen.

Met vrienden

• 8wilma_905-06-2011

prima hotel

Wij hebben dit hotel bezocht op doorreis naar Oostenrijk. Grote kamers (wij hadden die van 3 personen). Van alle gemakken voorzien. jammer dat er geen waterkoker op de kamer stond maar achteraf bleek dat je dat op aanvraag wel had kunnen krijgen. Verder waren de kamers schoon. Het ligt niet echt in de stad zelf maar op prima afstand van de snelweg. Daar hadden wij het voor uitgezocht.

Met jonge kinderen

• 8Patricia Schellekens01-03-2010

Uitstekend voor een weekend

Groot hotel. Prima kamers voorzien van een kitchenette met magnetron, koelkast, waterkoker, 2 kookplaten. Iedere schone handdoeken, goede waterstraal in douche. Ontbijt zeer uitgebreid en wordt continu bijgevuld. Ondergrondse parkeergarage à 13 euro. Internet op de kamer à 8 euro per uur. Metro op enkele minuten lopen waardoor centrum supersnel bereikbaar.

• 8Gertrud Molenaar12-10-2009

Perfect ligging t.o.v. centrum

Wij hebben afgelopen weekend in dit hotel gelogeerd. Wat wij met name zo perfect vonden was de ligging t.o.v. het centrum. Op 2 minuten loopafstand van het hotel is een halte van de U-bahn (metro) welke je in enkele minuten in het centrum brengt.

De reistijd vanaf de luchthaven is ongeveer 50 minuten per S- en U-bahn.

De kamers zijn netjes ingericht en bevatten alles wat je voor een weekend nodig hebt. Heerlijk bedden en idem dekbedden.

Het ontbijt is ook prima met voor ieder wat wils.

1 tip over Aparthotel Leonardo & Residenz München

• Amerika, 19-05-2013

Schuin tegenover het hotel is een kneipe waar ze een prima dagschotel serveren.

0 vragen over Aparthotel Leonardo & Residenz München

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald