Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Hotel Krone München

We hebben een aantal aanbieders voor Krone München voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Krone München in het Nederlands

Gezellig

Tanja
14-8-2010

Erg gezellig hotel, vriendelijk personeel en mooie ligging (tegenover de Teresienwiese).

Gereisd Met partner in Mon Jul 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krone München in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krone München zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.