4 reviews over Hotel King's Center in het Nederlands

Prima hotel centrale ligging!

GN van Willigenburg
9-11-2015

Goed hotel. Kamer alleen wat aan de warme kant. Airco deed het niet goed! Super schoon, met water en koffie op de kamer, perfect verzorgd. Alleen de minibar was stuk gemeld, maar geen actie omdat het weekend was, min puntje en duizend maal excuus! Personeel erg behulpzaam. Prima te doen met de Lufthansa bus naar het hotel 5 minuten lopen (€34,-) retour, voor 2 persoen

Gereisd Met partner in november 2015

prima slaapplek in het centrum van munchen

h.j.volkers
19-12-2013

King's center ligt op loopafstand (150 m) van het Hauptbahnhof en daarmee van het centrum van München. De kamers zijn prima verzorgd, uitstekende bedden en sanitair, maar niet al te groot. ( Maar wie blijft in München nu ook in z'n hotelkamer zitten!) Het ontbijtbuffet is prima, ruime keuze. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom, voor wie München wil bezoeken een echte aanrader.

Gereisd Met partner in december 2013

Zeer gunstige ligging

Vedat
10-5-2010

Ene uitstekend hotel met een bijna perfecte ligging. Het centraal station is 5 minuten lopen, vanwaar je gemakkelijk de trein richting de Flughafen kunt nemen. Het bevindt zich ook in het centrum en uitgaansgelegenheden zijn ook op loopafstand te doen. Het ontbijt was naar mij idee voor een 3-sterren hotel erg goed en gevarieerd. Het personeel is ook erg vriendelijk. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2010

2008

Een heel leuk hotel

Pilar
1-1-2008

Een heel leuk hotel. Kamers klein, maar zeer verzorgd, schoon en sfeervol. Ligging is zeer goed, vlakbij het hoofdstation en het centrum van Munchen. Ontbijt is uitgebreid, vers en lekker. Enige nadeel is dat er gerookt mag worden in de ontbijtruimte.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 21:51:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King's Center in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King's Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.