Hotel Ibis München Parkstadt Schwabing

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis München Parkstadt Schwabing voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis München Parkstadt Schwabing in het Nederlands

Met vrienden

Daar ga ik nooit meer heen.

ron
24-3-2011

We hadden via weekenjeweg geboekt. Die betalen altijd vooraf de reis. Bij aankomst moesten we weer betalen terwijl ik 80x had gezegd dat het al betaald was. Nadat ik betaald had, zeiden ze dat ze een foutje hadden gemaakt en werd het weer terug gestort.

Bij aankomst vroeg ik of we de laatste dag even langer mochten blijven, dat kon tot 2 uur. Op de laatste dag werden we om 11 uur gewekt en kreeg ik een schreeuwende vrouw aan de deur dat we eruit moesten.

Ook als je iets vroeg aan het personeel, reageerden ze niet normaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis München Parkstadt Schwabing in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis München Parkstadt Schwabing zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.