Hostel Haus International

Hostel
Hostel Haus International
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Haus International voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hostel Haus International in het Nederlands

Is goed bevallen

Van Es
13-8-2016

Op de terugweg van Kroatië met onze 4 pubers een 6 persoonskamer voor 1 nacht geboekt. Grote kamer, prima schone bedden. Wij hadden eigen wc en douche op de kamer.

Ontbijt was redelijk simpel maar er was voor ieder wat aanwezig dus geen klachten.

Prijs voor 6 personen is heel redelijk. Doen we zeker nog eens over in dit of soort gelijk hostel/hotel.

echt voor jeugdige mensen

aad
25-5-2016

als je echt wil slapen na een reis ga dan niet niet slapen veel te gehorig. wij hebben hier niet gegeten we zagen wat er terug werd gebracht.

Goed en betaalbaar hostel in Munchen.

Tijdens de Oktoberfesten is dit onze vaste uitvalbasis, verreweg een van de goedkoopste accomodaties in München.

erg basic, maar dat is ook alles wat je nodig hebt :)

Hält nicht was die Internetseite verspricht.....

Sandra Müller
30-7-2009

Wir hatten ein Vierbettzimmer als Familie. Die Zimmer im 2. Stock waren schlecht, mit Dreck vom Vorgänger, demolierten Kasernenmöbeln, null Service, keine Ausstattung (auf der Internetseite wurde beschrieben,daß alle Zimmer Fernsehen, Klimaanlage, Fliesenboden und W-Lan zur Verfügung haben. Wir haben jedenfalls von dem Aufgeführten nichts gesehen), keine Reinigung, Schimmel in der Nasszelle, Ohrenbetäubener Lärm auf den Fluren bis weit nach Mitternacht. Keine Parkmöglichkeit die zum Haus gehört.Ignorantes Personal. Nicht zu empfehlen!

Nooit meer

Micha
27-6-2009

De eerste indruk die je krijgt is een fijn en rustig hotel. De uitleg van de kamersloten etc. is duidelijk. Maar dan... De bedden vond ik persoonlijk echt té hard, het leek alsof je op een plank sliep.

De helft van de kluisjes heeft geen sleutel, of je krijgt onder aan de balie steeds de smoes: " morgen komt de sleutelmaker, en hij maakt dan een sleutel voor dat kluisje" nauw, NIET DUS!!!!!!!!

Maar het eten sloeg alles. Ik ben 5 dagen in het hotel verbleven, en ben 1.5 kilo afgevallen. Het eten was niet om af te krijgen. De friet was slap, de pasta's waren niet eens beet gaar (en dus nog taai) en veel producten waren koud. Het ontbijt ging nog wel, alleen dat de broodjes een beetje taai waren. Het drinken, dat je bij het diner er zelf bij moest kopen!!!, was wel goed, dit kwam omdat het ook echt merk artikelen waren.

Verder is München een prachtige stad, en ik zou iedereen zeker aanraden om er eens naar toe te gaan, alleen dan een ander hotel te zoeken dan Haus International.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Haus International in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Haus International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Haus International scoort een 6.38 uit 10 op basis van 5 reviews.