Hotel Germania

5 reviews over Hotel Germania in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Tim
2-8-2013

Kleine kamer. In de zomer is het nauwelijks uit te houden in de kamer als je wilt gaan slapen. Zelfs voor 1 nachtje was het 3 keer niks. Op de tafels lag stof dus al een tijdje geen lapje overheen gehaald. Het ventilatierooster in de badkamer was ook helemaal smerig. Geen tweede keer!

Niet aan te raden

platvoet81
27-7-2013

Kamers in dit hotel zijn (zeker in de zomer) voor niemand aan te raden. Parkeren kan in een ondergrondse garage in dezelfde straat voor 16 euro per dag. De kamer zelf was zeer klein en benauwd. Heet douchen kan alleen als je alles tegen elkaar open zeg, want afzuiging kennen ze niet. daardoor word de kamer snel een vochtig hok.

Het ontbijt stelde niet heel veel voor. verwacht geen verse producten, enkel veel te lang gebakken broodjes.

enige pluspunt aan het hotel wat ik heb kunnen ontdekken is de ligging. 2 minuten lopen van centraal station en 5 minuten lopen van centrum.

Germania Hotel

Michael
25-6-2009

Yes, the rooms were very nice. The location was excellent, and the breakfast was decient.

Germania not so Great

Stacey
        25-6-2009

I would not recommend this to others. The walls are paper thin, we could hear the person next door unzip the suitcase. However very close to Munich mainstaion and Marianplatz.

2008

Lage gut, in der Nähe des Hauptbahnhofes. Die Zimmergrößen sind unterschiedlich, die Einrichtung zwar etwas veraltet aber ganz ok. Am Frühstücksbuffet ist eine erfreulich große Auswahl, am Kaffeekochen üben sie noch. Die Angestellten sind meistens freundlich, der Umgang mit Reklamationen bzw. Beschwerden war durchweg nicht professionell. Im Umgang mit Gruppen waren Sie leider recht unflexibel und fantasielos. Z.B.Busparkplatz oder längere Frühstückszeit. Das Hotel ist trotzdem durchaus zu empfehlen.

We hebben een aantal aanbieders voor Germania voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Germania in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Germania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Germania scoort een 4.14 uit 10 op basis van 5 reviews.