Hotel Germania

Hotel Germania

4,6

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Germania voor je op een rij gezet:

Vrij Uit
Vrij Uit

2 reviews over Hotel Germania in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Tim
2-8-2013

Kleine kamer. In de zomer is het nauwelijks uit te houden in de kamer als je wilt gaan slapen. Zelfs voor 1 nachtje was het 3 keer niks. Op de tafels lag stof dus al een tijdje geen lapje overheen gehaald. Het ventilatierooster in de badkamer was ook helemaal smerig. Geen tweede keer!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Niet aan te raden

platvoet81
27-7-2013

Kamers in dit hotel zijn (zeker in de zomer) voor niemand aan te raden. Parkeren kan in een ondergrondse garage in dezelfde straat voor 16 euro per dag. De kamer zelf was zeer klein en benauwd. Heet douchen kan alleen als je alles tegen elkaar open zeg, want afzuiging kennen ze niet. daardoor word de kamer snel een vochtig hok.

Het ontbijt stelde niet heel veel voor. verwacht geen verse producten, enkel veel te lang gebakken broodjes.

enige pluspunt aan het hotel wat ik heb kunnen ontdekken is de ligging. 2 minuten lopen van centraal station en 5 minuten lopen van centrum.

Gereisd anders in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Germania in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Germania zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.