FamiliehotelWeer vandaag23°17°
Hotel Econtel München

We hebben een aantal aanbieders voor Econtel München voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Econtel München in het Nederlands

Nooit meer!

SD
20-7-2015

Verouderd hotel, aanpassingen zijn niet gebeurd doorheen de jaren....

Kamer niet erg proper, handdoeken niet ververst, personeel bij ontbijt niet vriendelijk, bed gewoon door! Na melding wel aangepast, al mag je daar niet veel bij voorstellen... Ontbijt was behoorlijk. Gehorige kamers en veel lawaai op de gang. Ligging op 300 m van de metro, die je 's nachts naast de kamer hoort passeren, alsook bel van de hefbomen. Metro in 20 min in het centrum van München is wel ideaal.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Redelijk hotel voor overnachting in Munchen

ewouthuizingh
1-9-2012

Het hotel is ietwat gedateerd, 20 jaar oud en sindsdien lijkt er weinig aan gedaan te zijn. We hadden wel een ruime kamer met 2 tweepersoonsbedden. Het ligt helemaal aan de rand van Munchen. Wel dicht bij een station vanwaar je in een kwartier in het centrum bent. Ook dicht bij de snelweg en er zit een McDonalds aan vast. Prima ontbijt, gratis wifi en parkeergarage tegen betaling (5,50 p.d.). Kamerprijzen kunnen flink verschillen per dag, we hadden een goedkope- en een dure nacht.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels

• Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econtel München in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econtel München zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.