8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Brunnenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Brunnenhof in het Nederlands

Simpel hotel

Remco
26-9-2015

Simpel hotel met weinig luxe. Kleine douche met douchegordijn. In beetje een louche buurt, maar zeker voor Oktoberfest bezoekers wel ideaal gelegen op 10 min. Lopen tot Oktoberfest

Gereisd Met vrienden in september 2015

Geen succes

Familie, Utrecht
1-8-2011

Het is wonderlijk dat Hotel Brunnenhof zo'n hoge beoordeling krijgt op ander websites. Wij vonden het helemaal niets. Het hotel ligt in een sjofele buurt waar overwegend erotisch amusement wordt geboden, de kamers zijn low budget ingericht (een door een douchegordijntje afgescheiden douche in een driesterrenhotel?!) en er was geen enkele kast of lade, laat staan een koelkastje. Enige pluspunten zijn de rust, ondanks de centrale ligging, en het ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brunnenhof in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brunnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.