Hotel Bavaria

6 reviews over Hotel Bavaria in het Nederlands

prima hotel

Hans van Opheusden
24-8-2015

Niet al te grote kamer, maar vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed ontbijt, ook mogelijk op terras.

Mooi hotel

frances
27-7-2015

Eigenlijk uitgekozen om de naam. Maar voor alsnog een prima hotel en ik heb een leuk verblijf gehad

Leuk hotel

Chris
18-7-2011

Leuk stads hotel.

Kamers netjes.

Ligt alleen te ver van het centrum om te voet te gaan.

maar met de metro heel goed te doen.

Voor herhaling vatbaar

tjw
16-7-2009

Hotel Bavaria in Munchen is een hotel met 50 kamers. Het hotel biedt alleen ontbijt aan, wat prima verzorgd is (ontbijtbuffet). Bovendien kun je met goed weer buiten ontbijten. Gratis internet. Vriendelijk personeel. Kortom een hotel om vaker te boeken. Het ligt op loopafstand van U-bahn Theresienwiese. In de buurt vind je ook enkele biergartens. En met de U-bahn kom je snel in het centrum.

BAVARIA hotel ligt in de Gollierstr

Bert Westerveld
23-7-2007

BAVARIA hotel ligt in de Gollierstr. 9. Voor zover ervaren, geen zwembad in het hotel (zie boven). Wel uitstekende en gezellig ingerichte kamers. Service is prima, sleutel afgeven aan receptie, auto wordt netjes geparkeerd in garage. Ontbijt uitstekend. Ruim voldoende restaurants in directe omgeving. Metrostation op 5 minuten lopen, slechts een halte naar centrum. Uitstekend verblijf ervaren! Totaal vergelijkbaar met datgene wat men verwacht bij een 4/5 sterren hotel.

Schitterende Duplex kamers voor gezinnen met kinderen

binnenzwembad niet verwarmd in de zomer

De maaltijden zijn zeer verzorgd

We hebben een aantal aanbieders voor Bavaria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavaria in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bavaria scoort een 9.33 uit 10 op basis van 282 reviews.