Weer vandaag24°
Hotel Angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring

We hebben een aantal aanbieders voor Angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring in het Nederlands

goed voor een stadsbezoek

Rob
18-2-2017

Slechts 100 meter van station Leuchenbergring. Net hotel, kamers niet al te groot. Aan de voorzijde wel veel geluid van de straat, zelfs met de ramen gesloten. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Zakelijk in Mon Feb 13 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Modern, schoon en vriendelijk

Pieter
20-7-2016

Buiten het centrum op korte afstand van de metro, maar de stadsbus stopt voor de deur. Zeer vriendelijk personeel. Openbaar vervoer is geweldig in München. De kamer was niet heel groot, maar modern ingericht en zeer schoon. Alleen het restaurant was matig. Beperkte keuze en de maaltijden die we gegeten hebben waren liefdeloos klaar gemaakt en geserveerd. Het ontbijtbuffet was perfect. Dit hotel is zeker een aanrader, maar ga lekker ergens anders eten.

Gereisd Met partner in juli 2016

Helemaal prima!

Jeff
19-6-2015

Heel netjes, mooi gestyled en vriendelijk personeel. Kamer was niet groot, maar heel functioneel ingericht, maar opnieuw- mooi gestyled. Ruime keuze bij het ontbijt, ook voor mensen die van gezond eten houden.

Gereisd Zakelijk in juni 2015

Uitstekend zakenhotel

Martin
19-6-2015

Erg net zakenhotel, mooie kamers, schoon, heerlijke douche (en vloerverwarming in de badkamer), kleine minibar. Uitzicht is minder vanwege de ligging, echt voor zaken en kort verblijf. Ontbijt mega uitgebreid, super vriendelijk personeel, ook bij ontvangst receptie 's avonds laat. Leuke bar tot 01.00 open. Treinstation op loopafstand. Met de taxi vanaf de luchthaven ca. 35 minuten en 70 euro! De kamer zelf was ruim 100 euro inclusief ontbijt.

Gereisd Zakelijk in juni 2015

Op een ander tijdstip nog een keer

GERRIT
23-9-2011

Kamertarief was door het Oktoberfeest bijna verdubbeld zodat de prijs/kwaliteit verhouding "scheef" was, voor deze accomodatie was deze prijs te hoog. Kamers waren schoon en netjes, hotelpersoneel klantvriendelijk. Op een ander tijdstip, buiten de weken dat het "oktoberfest" gevierd wordt zeker een aanrader tegen een normaal tarief

Gereisd Zakelijk in september 2011

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Angelo by Vienna House Munich Leuchtenbergring