Kleine hotelsWeer vandaag19°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Amalienburg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Amalienburg in het Nederlands

Super fijn hotel met ideale ligging

Alex Zwanenberg
16-7-2014

Je rijd van de A8 na 2,8 km direct naar je hotel. De ontvangst is vriendelijk en de kamers zijn mooi. Je kunt ook lekker buiten zitten op het gras met je eigen tuin stoel en tafeltje. Diverse kastelen met prachtige tuinen om de hoek. Kortom voor een zakelijk of een weekendje Munchen moet je beslist bij de Amalienburg zijn. De foto van Zoover is verouderd maar voor een update kijk dan op hun website.

Gereisd Zakelijk in Mon Jul 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amalienburg in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amalienburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.