Aparthotel Adagio München City

Aparthotel Adagio München City

Aparthotel
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio München City voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Adagio München City in het Nederlands

Goed stadshotel in de buurt van het centraal stati

22-7-2013

Mooi hotel dicht bij het centraal station, bijzonder geschikt voor een langer verblijf, restaurants en centrum op loopafstand (15 minuten ongeveer)

Gereisd Anders in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartementenhotel dichtbij het treinstation.

25-4-2013

Mooi appartementenhotel, door de ligging naast het centraal station zeker gemakkelijk met openbaar vervoer te bereiken. De kamers zijn echter voor een appartement met opklapbed niet naar mijn standaard. Tijdens jaarbeursperioden veel te hoge prijzen.

Gereisd Anders in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dichtbij het station en het centrum.

14-12-2012

Het hotel is schoon, het personeel erg vriendelijk. In mijn ogen wel een minpunt... bij een verblijf van vier tot zeven dagen wordt de kamer niet schoongemaakt. Daarvoor moet je een extra €23 betalen. Je krijgt er ook geen nieuwe handdoek, daarvoor moet je ook €6 betalen. Op de kamer staat er in de hotelinformatie. dat je op de dag van je vertrek tot 12:00 op de kamer mag blijven. Vanaf 10:00 wordt het schoonmaakpersoneel al nerveus en vragen ze wanneer je de kamer zal verlaten. Conclusie: voor een korte trip in München prima en aanbevelenswaardig.

Gereisd Anders in december 2012

Klasse uitvalsbasis voor de binnenstad.

28-8-2012

Het hotel is erg goed geschikt om het centrum van München te verkennen. Het dichtstbijzijnde metrostation is goed te voet bereikbaar. Aan de voettocht richting Stachus moet men echter wennen vanwege de omliggende winkels, bars etc.

Gereisd Anders in augustus 2012

Mooi, betaalbaar hotel op een superlocatie!

31-5-2012

We waren met zijn vieren in een gezinskamer in het hotel. De netheid en de inrichting van de kamer waren erg goed. De ruimtes waren wel klein, alsook de keuken en de badkamer. Maar echt mooi en met een leuke sfeer. Het hotel ligt op slechts een steenworp van Stachus in een straat met veel kleine winkels en cafés. Het personeel aan de receptie was vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Anders in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

Nog geen informatie beschikbaar over Aparthotel Adagio München City

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio München City in München, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio München City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.