Hotel Gästehaus Hiltel

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Gästehaus Hiltel

• 2018
    8L. Keizer07-08-2018

Perfecte locatie voor doorreis!!

Perfecte locatie voor een overnachting onderweg naar Oostenrijk, Tsjechië etc. In rustig dorpje& toch dicht bij de snelweg. Zeer vriendelijke gastvrouw; persoonlijke naambordje bij ontbijt en ons oudste dochter kreeg een NL voorleesboekje dat ooit was blijven liggen. Niet veel kamers, maar daardoor juist heel gemoedelijk. Schone kamers, prima bedden. Wij hadden een familiekamer met onze 2 dochters. Pizzaria in het dorpje ziet er niet uit maar de pizza's zijn erg lekker. Hiltel is een aanrader!

Met jonge kinderen

• 9Benschop11-02-2018

Top!Prijs kwaliteit, waar voor je geld!

erg netjes en schoon! Goede stevige bedden en een goed ontbijt. prijs kwaliteit is zeer goed!

Met oudere kinderen

• 2017
    8A.Bos22-08-2017

Erg schoon

Mooie locatie , erg schoon ,eigenaresse zeer vriendelijk , alleen jammer dat het een doods dorpje is was die dag niets te doen en konden alleen maar eten bij de plaatselijke pizzeria .

• 9Fam Poortinga18-02-2017

Zeer schoon hotel

Onderweg naar onze eindbestemming hebben we hier een nacht overnacht. Schoon, vriendelijke ontvangst, gunstig gelegen tov snelweg, heerlijke pizza's in het dorp (houtovenpizza), goed ontbijt. Een aanrader.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Sedmak07-08-2016

Prima Gasthaus

Schoon en netjes. Vriendelijke eigenaresse. Goed ontbijt.

• 9Sedmak30-08-2015

uitstekend

Gastvrij. Goede kamer, zeer schoon en een goed ontbijt. Uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.

• 9michael26-07-2015

erg gastvrij, goede ligging en net gasthaus

Op weg naar Oostenrijk overnacht bij hiltel. Vriendelijk ontvangst door de eigenaresse. Nette, schone kamer met een schone badkamer. 'S avonds gegeten bij het restaurantje dat gerund wordt door de ouders van de eigenaresse. Erg vriendelijke mensen, niet een hele uitgebreide kaart maar voldoende keus voor ons. Met zn tweeën gegeten en gedronken inclusief toetje voor €25,- 's ochtends ontbijtbuffet; knusse ontbijtkamer met keus voor iedereen. Verse broodjes, zelfgemaakte confiture en ham en een vers gekookt eitje van eigen kippen. Zeker een aanrader!

• 9H. Breederland / M. van de Sande02-09-2014

Mooi, schoon hotel met uitstekende service

Gästehaus Hiltel is een prima familiegästehaus met een uitstekende service, met schone, nette kamers. De familie doet er alles aan om het bezoekers zoveel mogelijk naar de zin te maken. Er zijn 8 kamers en ook op het eigen terrein parkeergelegenheid. Goed verzorgd ontbijt. Ideaal voor een tussenstop als je op doorreis bent van of naar Oostenrijk.

• 10Monique Leek02-10-2013

Fantastische plek

Ik kom al 20 jaar bij de familie Hiltel in Muhlhausen. Zij zijn zeer vriendelijk en gastvrij en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn zeer schoon, ruim en comfortabel. Ik heb elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt. Gastehaus Hiltel heeft een rustige ligging en ideaal voor en enkele overnachting maar ook voor een langer verblijf. In de omgeving is genoeg te zien en ik heb ook heerlijk gewandeld in de prachtige natuur. Ik kan daarom iedereen aanraden om hier te overnachten!

Alleenreizend

• 9Nicole31-07-2013

Prima overnachtingshotel

Wij hebben dit hotel gebruikt op onze terugweg vanuit Italie, ligt dicht aan de snelweg richting Nederland. We hadden een familiekamer geboekt en sliepen met 4 personen op 1 kamer voor 89 euro incl ontbijt, klein buffetje maar prima verzorgt en zeker voldoende. De dag dat wij aankwamen werd er helaas niet gekookt dus konden we in het dorp wat eten, daar zit een klein restaurantje wat overheerlijke verse schnitzels bakt, wij hadden er met zijn 4 tjes gegeten en gedronken voor 35 euro, geen geld dus. In het dorp zelf is niet veel te beleven, maar prima om te overnachten.

Met jonge kinderen

2 tips over Hotel Gästehaus Hiltel

• Monique Leek, 02-10-2013

Kijk ok eens op de website ( met Nederkandse vertaling) www.hiltel.de

• Irene Jansen, 26-08-2012

Er is een mooie website beschikbaar. www.hiltel.de

0 vragen over Hotel Gästehaus Hiltel

• Huishoudelijke apparatuurTV