Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern

Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Goldner Stern voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern in het Nederlands

Das Hotelzimmer war gut; das Personal stets freundlich. Besonders hervorheben möchte ich das erstklassige Essen.

Es ist jedesmal ein bisschen wie nach Hause kommen.

Wir besuchen das Hotel seit vielen Jahren. Es ist alles perfekt, Sauberkeit der Zimmer, Freundlichkeit des Personals, das Frühstück, der Spa-Bereich und das Essen ist sehr reichhaltig und lecker.

prima hotel

de vries
21-9-2016

Hadden een arrangement met halfpension voor 6 dagen.Kregen een kamer in bijgebouw die ruim en zeer netjes was.Badkamer was ook van alle gemakken voorzien en netjes.Avondeten was in buffetvorm en er was altijd voor ieder wat wils.Ontbijt was ook prima in orde en we konden ook nog e-bikes meekrijgen op basis van beschikbaarheid(1 dag gedaan).Eigenaar en personeel zeer vriendelijk.

Wir waren mit dem Aufenthalt in diesem Haus sehr zufrieden

Een prachtig hotel met prima kamers

Greet
12-8-2016

Erg vriendelijke eigenaars en heel plezierig personeel niets was teveel wat je vroeg. We hebben een fijne week gehad. 1 - punt pasta en knodels lusten wij niet we hadden halfpension op de vraag of we gebakken aardappelen mochten ipv moesten we wel €1,50 bij betalen. Dat vonden we een beetje vreemd dit moet toch gewoon kunnen in een 4 sterren hotel. Dit belet ons niet om zeker nog eens terug te komen bij dit vriendelijke hotel

Der Aufenthalt war sehr angenehm, die Bedienung zuvorkommend und sehr freundlich, das Frühstücksbuffet einladend und sehr reichhaltig.

Sehr guter Service, gutes Essen, schönes dreibettzimmer, sehr zu empfehlen

Habe wieder einmal mehr recht herrliche und schöne Tage im Goldnen Stern verbracht. Sehr nette Gastgeber sowie recht schöne und saubere Zimmer und ein aufmerksames Personal tragen hierzu bei. Das Essen, Wildschwein vom Grill und Lachs in der Salzkruste rundeten den Aufenthalt ab. ICH werde wiederkommen.

3 Tage Genuss mit bestem Essen, hervorragendem Service wunderbarer Atmosphäre hat alle Batterien wieder aufgefüllt.

Das Informationsmaterial zu den reichhaltigen und vom Charakter sehr unterschiedlichen Wanderungen hat das Ganze noch positiv abgerundet.

Ein Aufenthalt ist einfach nur zu empfehlen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern in Muggendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern scoort een 9.5 uit 10 op basis van 35 reviews.