Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag21°8°
Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Goldner Stern voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern in het Nederlands

prima hotel

de vries
21-9-2016

Hadden een arrangement met halfpension voor 6 dagen.Kregen een kamer in bijgebouw die ruim en zeer netjes was.Badkamer was ook van alle gemakken voorzien en netjes.Avondeten was in buffetvorm en er was altijd voor ieder wat wils.Ontbijt was ook prima in orde en we konden ook nog e-bikes meekrijgen op basis van beschikbaarheid(1 dag gedaan).Eigenaar en personeel zeer vriendelijk.

Een prachtig hotel met prima kamers

Greet
12-8-2016

Erg vriendelijke eigenaars en heel plezierig personeel niets was teveel wat je vroeg. We hebben een fijne week gehad. 1 - punt pasta en knodels lusten wij niet we hadden halfpension op de vraag of we gebakken aardappelen mochten ipv moesten we wel €1,50 bij betalen. Dat vonden we een beetje vreemd dit moet toch gewoon kunnen in een 4 sterren hotel. Dit belet ons niet om zeker nog eens terug te komen bij dit vriendelijke hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern in Muggendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Goldner Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.