Camping Rhönperle

CampingWeer vandaag28°14°
Camping Rhönperle
8,1

14 reviews over Camping Rhönperle in het Nederlands

Super camping, volgend jaar komen we weer

Annemiek
7-8-2018

Nieuwe eigenaars top. Prima camping makkelijk voor overnachten.

Super schoon sanitair. Fijn dat er een restaurant bij is, alleen jammer dat de hond er nog steeds niet naar binnen mag. Misschien volgend jaar?

Prima overnachtingscamping

Alida
30-9-2017

Wij hebben in 2016 en 2017 op de terugreis uit Oostenrijk een nachtje op deze camping gestaan. Wij betaalden dit jaar voor 1 nacht 35,50. (2 volw en 2 pubers)

De deur van het sanitair gaat open door een cijfercode in te toetsen. Sanitair is erg schoon en netjes. Op de camping is een vijver met 2 vlotten en een pingpong tafel. Je kunt heerlijk eten in het restaurant van het hotel dat bij de camping ligt.

Wifi is tegen betaling verkrijgbaar: 1,50 voor 1000 MB.

Het allerfijnste aan deze camping vind ik het bakkertje tegenover de camping. Gaat om 7 uur 's ochtends open en heeft de heerlijkste luxe broodjes; ideaal voor de (terug)reis!

Super plek

Faisca
10-8-2017

Heerlijke rustige camping geschikt voor doortrek waar mooi veld voor is maar ook geschikt om wat langer te blijven. Zwemvijver in het midden van de camping met speelvlot waar de kids zich super vermaken. Saniter modern en schoon. Restaurant is alleen geen aanrader. Uur moeten wachten op simpele schnitzel met blikchampignons.

prima overnachtings camping

Hannie Geers
21-7-2016

Prima doortrek camping, maar ook voor langer verblijf goed geschikt. Als je een nacht blijft, sta je aangekoppeld op een net veld met alle voorzieningen dichtbij. De bakker aan de overkant van de straat (7 uur open toen wij er waren!!) en een restaurant naast de ingang. Prachtig sanitair!!!!! Alles nieuw en zeer mooi!! Een plek om terug te komen, ook met honden, die kan je prima uitlaten rond de camping, mooie route, zonder iemand tot last te zijn!!! Echte aanrader.

Heerlijke tussenstop

Carla van den Hoek
7-8-2015

De camping zag er verzorgd uit. Schitterend nieuw sanitair " zonder muntjes" douchen!

Overal stroom en watertappunten. Heerlijke zwemvijver met zandstrandje voor de kleintjes.

's avonds veel doortrekkers naast elkaar, maar wij mochten samen met kinderen en kleinkinderen op de campingplaatsen staan. Heel rustig en schitterend gelegen. Goede afstand vanaf de snelweg. Bakker tegenover, restaurant ernaast.

geweldige plek mooie omgeving

oorthuis
31-5-2014

Na ons bezoek vorig jaar mei bleek nu het complete sanitair vernieuwd en waren er diverse watertappunten bij gekomen. Het is nu een camping niet alleen voor een overnachting, maar ook voor een langer verblijf.

aanbeveling

Ans van den Bergh
18-8-2013

Wij hebben 2 nachten gekampeerd op camping Rhonperle en dat is ons goed bevallen. Deze camping heeft sinds een jaar nieuwe eigenaren die volgens mij al flink wat hebben geinvesteerd in deze camping. Er is een nieuw sanitairgebouw waar je erg ruim en prettig kunt douchen. Het is een betaalbare camping, wij betaalden voor 2 personen, auto en caravan 20 euro per nacht. Verder is het een natuurlijk aangelegd campingterrein met restaurant en pub naast de deur waar je kunt eten en gezellig wat kunt drinken. Kortom een aanrader, omgeving is ook erg mooi.

Vernieuwd sanitair!

Jan
18-6-2013

Hebben hier overnacht, aug 2012,

Had gedateerd sanitair dat nu vernieuwd is. Nieuwe eigenaars ook.

Prima restaurant, mooie omgeving, heuvelachtig, wandelroutes.

Zwemvijver op camping, natuurwater dus. Net weer uitgebaggerd.

Geschikte camping voor doorreis

Marijke
13-8-2011

Deze camping is geschikt voor nachtje op doorreis. Je kunt de caravan aangekoppelt laten staan en wordt in rijen opgesteld op een veldje naast de zwemvijver. Voor de kinderen is er een klimtoestel en tafeltennistafel. Er is een bakker aan de overkant van de straat en er is een supermarkt naast de ingang. Het sanitair is erg verouderd en slecht onderhouden. Bij het aangrenzende Gasthof Röhnperle kun je prima eten voor weinig.

Prima overnachtingscamping

Saskia
12-8-2011

Wij hebben door de vele files uit moeten wijken en kwamen op deze camping terecht. We hebben er een nacht gestaan tijdens onze doorreis naar nederland. De camping is leuk aangelegd rondom zwemvijver. De mensen die voor 1 nacht blijven staan idd naast elkaar maar dat is (vinden wij) alleen maar handig en moet zeggen dat wij dit zo meestal meemaken. Het sanitair is oud en niet heel schoon maar voor 1 nachtje best te doen. Wij moesten met 5 pers. € 25,-- betalen dus daar kun je ook geen supercamping bij verwachten. In het restaurant hebben wij 's avonds goed gegeten voor heel weinig geld en 's ochtends om 07.00 uur is de bakker t.o. de camping open dus lekkere verse broodjes voor onderweg. Als overnachtingcamping dus prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rhönperle in Motten-Kothen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rhönperle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rhönperle scoort een 8.14 uit 10 op basis van 23 reviews.