Reviews over Motten-Kothen

Wij komen graag weer eens langs!

Ggijn,
    14-8-2018

Keurig,schoon hotel met ruime kamers.

Prima voor overnachting

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

Warme maaltijd gebruikt,was prima

Super camping, volgend jaar komen we weer

Annemiek,
    7-8-2018

Nieuwe eigenaars top. Prima camping makkelijk voor overnachten.

Super schoon sanitair. Fijn dat er een restaurant bij is, alleen jammer dat de hond er nog steeds niet naar binnen mag. Misschien volgend jaar?

Prima overnachtingscamping

Alida,
    30-9-2017

Wij hebben in 2016 en 2017 op de terugreis uit Oostenrijk een nachtje op deze camping gestaan. Wij betaalden dit jaar voor 1 nacht 35,50. (2 volw en 2 pubers)

De deur van het sanitair gaat open door een cijfercode in te toetsen. Sanitair is erg schoon en netjes. Op de camping is een vijver met 2 vlotten en een pingpong tafel. Je kunt heerlijk eten in het restaurant van het hotel dat bij de camping ligt.

Wifi is tegen betaling verkrijgbaar: 1,50 voor 1000 MB.

Het allerfijnste aan deze camping vind ik het bakkertje tegenover de camping. Gaat om 7 uur 's ochtends open en heeft de heerlijkste luxe broodjes; ideaal voor de (terug)reis!

Super plek

Faisca,
    10-8-2017

Heerlijke rustige camping geschikt voor doortrek waar mooi veld voor is maar ook geschikt om wat langer te blijven. Zwemvijver in het midden van de camping met speelvlot waar de kids zich super vermaken. Saniter modern en schoon. Restaurant is alleen geen aanrader. Uur moeten wachten op simpele schnitzel met blikchampignons.

Volgend jaar weer

van Riel,
    19-8-2016

Zijn hier 1 nacht geweest omdat we op doortrek waren naar huis

Mooie camping met perfect sanitair , hier ga je met plezier naar toe

Mooie zwem/speel vijver voor de kinderen

Hele mooie plekken om te overnachten je kunt de caravan mooi achter de auto laten dus smorgens zo weer vertrekken. Restaurant met goede keuken gelijk naar de camping en bakker er recht tegen over.

Wij komen volgend jaar terug

Motten-Kothen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews