Hotel Landhotel Zum Goldenen Kreuz

Hotel Landhotel Zum Goldenen Kreuz

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Zum Goldenen Kreuz voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Zum Goldenen Kreuz

Ein echter Geheimtipp

sophie
2-5-2013

Ein echter Geheimtipp für alle die Erholung und Entspannung suchen.

Zimmer waren sehr sauber, das Essen sehr gut - es gab sogar jeden Tag einen "Gruß aus der Küche". Der Service war sehr zuvorkommend und es wurde uns auch bei der Wahl unserer Wanderstrecken geholfen. Wir haben sogar die E-Bikes getestet die das Hotel ausleiht.

Rundum ein sehr schöner Kurzurlaub.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Zum Goldenen Kreuz in Moosbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Zum Goldenen Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhotel Zum Goldenen Kreuz scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.