KinderhotelWeer vandaag20°13°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel Bachlein voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Waldhotel Bachlein in het Nederlands

Hier moet je heen gaan voor je rust , maar ook plezier hebben in spelende kinderen. Het hotel is erg gericht in kleintjes tot een jaar of vijf. Zij kunnen pony rijden, animatie team, buiten zwembadje en binnen een groter en dieper zwembad. Wandelingen in de bossen en water win gebied direct vanaf het hotel ,maar ook na kleinstukje rijden vanaf het Wasserschloss in Mitwitz. Als all inclusive gasten is er wifi gratis beschikbaar. Wel moet je even door hebben op welke tijden er eten of drinken beschikbaar is voor de Ai, maar de kwaliteit is prima. Onze kamer was pas gerenoveerd , ruim van opzet en schoon en fris met prima bedden.

Gereisd met partner in september 2016

Waard om nog eens naar toe te gaan.

Marja Maasbommel
24-5-2015

Er valt nog veel te ontdekken in de omgeving. Kamers eenvoudig maar volledig. I.v.m. de drukte lopend buffet wat niet goed uitgelegd was en wat op onze laatste avond er opeens niet meer was. Je moet dan zelf ontdekken dat je opeens in een zaaltje zit. Halfpension in een ontvangst ruimte volpension in het restaurant gedeelte. Zit je bijna alleen te eten.

Gereisd met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Kleurentherapie sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel Bachlein in Mitwitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel Bachlein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.