Hotel Sonnenhotel Mitterdorf

Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
Hotel Sonnenhotel Mitterdorf
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenhotel Mitterdorf voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sonnenhotel Mitterdorf in het Nederlands

Mooi hotel met goede faciliteiten

Frank
30-7-2017

Dit hotel staat in een erg mooie omgeving. Het is ruim opgezet. De kamers zijn ruim en hebben een terras of een balkon. Het hotel ligt vlakbij Tsjechie, je loopt zo de grens over. Het heeft all-inclusive van 12 t/m 20 uur. Op dat moment zijn alle frisdrank en een aantal alcoholische dranken inclusief. het avondeten was in buffetvorm waarbij er voor elk wel wat wils is. Het eten is eenvoudig, maar goed. Wat heel fijn is is dat we ook een lunchpakket mochten maken bij het ontbijt, maar dat schijnt wel bijgeboekt te moeten zijn. Het hotel heeft ook een wellness met sauna en infraroodcabine. Het is daar rustig en het is open van 16 t/m 21 uur. Het is ons prima bevallen en we gaan er graag nog een keer naartoe. De omgeving is erg leuk voor wandelaars. Houd er dan wel rekening mee dat de omgeving behoorlijk bergachtig is.

super goed hotel!

Tamara
18-2-2016

Hotel Mitterdorf heeft zéér vriendelijk personeel zowel in het restaurant als aan de receptie. Het eten (4-gangen menu) is lekker klaargemaakt en voldoende. De kamer was goed maar een beetje smal, enkel de badkamer was goed. Het welnessgedeelte is arg mooi en schoon: er is een infraroodcabine , een sauna en een hammam.

Het hotel liegt op een hoogte van 1000m in de buurt van her Beierse Woud National Park.

De omgeving is fantastisch en qua uitstappen is er genoeg in de omgeving te zien. Kortom! Een aanrader

Gereisd Met partner in februari 2016
2008

"Prima service!"

Arnold
19-9-2008

Wij zijn onlangs een midweek geweest. Het is een keurig hotel, erg rustig gelegen. Het kleine dorpje is uitgestorven, je moet jezelf vermaken. Het is een echte wintersportplaats, maar in de zomer kun je er prima wandelen. Gezien de heuvels is fietsen niet echt mogelijk. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is prima in orde. Voor elk wat wils, afwisselend en in voldoende mate aanwezig. Er heerst een leuke, familiaire en informele sfeer. De verse koffie staat altijd klaar met 's avonds gezellig een biertje of een lekker wijntje bij of na het diner. Perfect!

Gereisd Met partner in september 2008

in de mittle off no where, echt niets om je heen.

diesel
23-7-2008

Nette en schone kamers.vriendelijk personeel,maar om 23:00u kijken(vragen) ze je toch de bar uit.Zodat ze kunnen sluiten en dat op Zaterdagavond.Wordt niets georganiseerd terwijl je op het hotel ben aangewezen. Eten echt SLECHT zeer weinig keus,lunch bestond uit 2 versch.rouwkost en tomaten echt verder NIETS.Als vegetarier kom je hier bedrogen uit,ook als vlees liefhebber(ik).s'Middags gebakstijd,2 taarten stonden er,pudding en appelkruimelvlaai,terwijl Duitsland zo bekend staat om het lekkere gebak.Op=Op. Ik ben geen tetterd met eten,maar s'middags kon ik er niets van maken.Heb n broodje gevraagd en maar tomaat opgedaan,om toch iets te eten. Ook sávonds zeer weinig keuze en variatie.We hebben de 3e avond friet besteld,gezegd dat we het buffet niets vonden,hoefde de friet niet te betalen. IEDEREEN klaagde erover.Eten is echt niets.Ligging kan ik begrijpen dat mensen dit prachtig vinden,maar er is echt niets in de omgeving.Ook geen ander hotel/cafe/pension waar je heen kon gaan.

Gereisd Met partner in juli 2008

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhotel Mitterdorf in Mitterfirmiansreut (Beierse Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhotel Mitterdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.