Vakantiehuis Haus Annemarie

2007

echt aan te bevelen

slagter c
19-3-2007

echt aan te bevelen.een heel goed mens Annemarie wil alles voor haar gasten doen.slagter

Gereisd Familie in januari 2007

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Annemarie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Annemarie in Mitterfirmiansreut (Beierse Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Annemarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.