Mitterfirmiansreut (Beierse Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Mitterfirmiansreut (Beierse Woud) voor je op een rij gezet:

Reviews over Mitterfirmiansreut (Beierse Woud)

Leuk, rustig.

Frank
    30-7-2017

Het is een typische wintersportplaats. Mocht je van uitgaansleven, disco's en dergelijke houden, dan zou ik er niet naartoe gaan, maar voor rust, wandelen en dergelijke is het een aanrader. De bergen zijn er erg mooi, wandelpaden zijn goed uitgezet en Tsjechie (300 meter) en Oostenrijk (20 km) zijn dichtbij. Bij het inchecken in een hotel hoor je een kaart te krijgen waarmee je in de ruime omgeving het openbaar verrvoer gratis kunt gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Goed beginners gebied

jan
    25-1-2010

Zijn hier 5 jaar achter elkaar geweest , een heel mooi en goed gebied om te leren.Is ook een nieuw kinderpark aanwezig. Gemoedelijk cafetje / restuarant aanwezig bij de ski piste. Verder niets in het dorp behalve een klein winkeltje.Meer winkels aanwezig op ongeveer 20 km afstand in Freyung. Verder prachtig gebied en echt SNEEUW zeker.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bezocht in mei/juni 2008

K.L. Herni-Smits
    15-6-2008

Bezocht in mei/juni 2008. In het voorjaar dus een zeer rustig en stil dorpje. Prachtige bosrijke, bergachtige omgeving. Heerlijke wandelomgeving naast de deur. Verschillende mogelijkheden qua verblijf: B&B, vakantiehuizen en 2 of 3 hotels.1 kruidenierswinkeltje, dat elke morgen open is. Grote supermarkten in Freyung (20 minuten met de auto). Auto is hier wel noodzakelijk. Vriendelijke mensen. Houdt er rekening mee dat er buiten het winterseizoen verbouwd kan worden in de omgeving.

Gereisd Anders in juni 2008
Mitterfirmiansreut (Beierse Woud) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews