Appartement Haus Roswitha Zwerger

Appartement Haus Roswitha Zwerger

Appartement

1 review over Appartement Haus Roswitha Zwerger in het Nederlands

Dicht bij het gezellige centrum

TM
3-8-2016

Haus Zwerger licht ideaal voor uitstapjes en richting het centrum, Mittenwald ligt in een dal, dorp is redelijk volgebouwd waardoor de huizen dicht op elkaar staan, vanaf ons balkon zicht op het Karwendelmasief en Karwendelbahn.

Gereisd Met partner in juli 2016

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Roswitha Zwerger in Mittenwald , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Roswitha Zwerger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.