Vakantiepark Oberallgäu

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

1 review over Vakantiepark Oberallgäu

• 8fam. mentink28-12-2008

heerlijk park om tot rust te komen.

wij gaan al voor het 4e jaar met ons gezin naar missen voor de wintersport,heerlijk rustig park met een heerlijk zwembad en sauna, hier komen we echt tot rust. als we geluk hebben kunnen we zo vanuit de achterdeur skien, lukt dit niet dan maar een stukje rijden. de kinderen kiezen liever hiervoor en dan na het skien nog even een duik in het zwembad en vinden het stukje rijden geen probleem. en de skies die huur je bij de buurman naast het park. het restaurant op het park is niet bijzonder maar in missen zelf een paar prima restaurants. al met al voor ons een ideale lokatie. de service is goed en alles super schoon. gr. fam. mentink-Beckum

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008

0 tips over Vakantiepark Oberallgäu

0 vragen over Vakantiepark Oberallgäu

Vakantiepark info

• AdresÖzlü Köyü, Kocaçam Mevkii Kundu 07110(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website