8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Paradais voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Landhotel Paradais in het Nederlands

Prima hotel dichtbij de autobahn!

Harry
24-9-2011

Het landhotel Paradais in Mespelbrunn ligt vlakbij de autobahn. Dat is vooral praktisch voor één of twee nachten om te overnachten als men van A naar B gaat. Het plaatsje Mespelbrunn is een beetje slaperig. Er valt weinig te beleven. Het hotel is prima. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is servicegericht en gastvriendelijk. Voor honden dient wel te worden betaald!

Gereisd Met partner in september 2011

Fijn hotel.

Orianda
22-9-2011

Voor de tweede keer in dit hotel overnacht en ditmaal voor een paar dagen. Het blijft een fijn hotel met een vriendelijke gastheer. De afstandsbediening van de tv was kapot, maar ik kreeg gelijk een andere tv gebracht incl. werkende afstandsbediening. Het ontbijtbuffet was prima verzorgt en voldoende keus. Het hotel is een prima uitvalsbasis om leuke stadjes/dorpjes te bezichtigen. Ook bied Mespelbrunn diverse andere restaurants met een ruime keus. Daar ik met hond op vakantie ga, was deze geen probleem in het hotel. Natuurlijk mag de hond niet in het restaurant, wat ik geen probleem vind. Een week later weer in dit hotel verbleven en ik had het geluk om van een koud- warmbuffet te mogen eten. Dit daar er een groot reisgezelschap verbleef, dat hun laatste avond had. Een heerlijk buffet, prima verzorgt, ruime keus en voor maar €12,=. Daar was niets op aan te merken. Kortom een goed hotel waar ik graag terug kom.

Gereisd Alleenreizend in Tue Sep 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!!

Orianda Op den Camp
26-10-2010

Ik heb dit hotel als overnachtingshotel gehad op de terugreis uit Bayern en ben zeer tevreden over de eenpersoonskamer, de service, de vriendelijkheid van de eigenaar en het uitstekende eten. Ik ga hier zeker terug, heb zelfs al geboekt voor volgend jaar en verblijf ditmaal langer.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Landhotel Paradais

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Paradais in Mespelbrunn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Paradais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.