Reviews over Mespelbrunn

Fantastisch hotel!!

Johanna,
    9-8-2018

Geweldig hotel. Wij kwamen hier onverwacht terecht voor overnachting. Ontzettend aardig personeel. Prachtige tuin met ' bron voeten bad'. Heerlijk gezeten. We hebben in het restaurant ontzettend lekker gegeten. Ook prettig dat je buiten kan eten in de schaduw (het was 32 graden). Ontbijt was heel goed en heel uitgebreid. Ook prima hotel om met kinderen te verblijven. In de tuin zijn verschillende speel mogelijkheden. Overigens zonder dat andere gasten er last van hebben. Wij konden gewoon met pin betalen.

Uitstekend verblijf gehad!!

Reijnen,
    22-8-2017

Op doorreis hier overnacht met het gezin.

Rond 20 uur kwamen we aan.. Ondanks dat op deze Maandagavond de keuken al was gesloten werd er voor mijn gezin nog een prima maaltijd bereid.

Wat een service!

Bedden en ontbijt waren ook keurig in orde.

Ik kan dit hotel van harte aanbevelen!

Uitstekende bedden, heerlijk eten en zeer schoon

M. J. Brandsen,
    17-6-2017

Het restaurant is een Gourmetrestaurant en dat inpunten zijn er niet. Het was voor ons de vierde keer!

Perfect overnachtingsadres voor onderweg

Fam. Kemper,
    25-6-2016

Hotel ligt vlakbij de autobahn, maar toch heerlijk rustig in de bossen.

Prima kamer met balkon; lekker ontbijt; heerlijk avondeten.

Zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer.

Netjes, gemoedelijk, goed eten.

Dick,
    2-5-2016

Goed: diner, ontbijt, ligging t.o.v. autobahn, mooi gebied, kamer, algemene netheid.

Helaas geen lift.

Mespelbrunn scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews