Hotel Gasthof Mainblick

4 reviews over Hotel Gasthof Mainblick in het Nederlands

Perfect!

Arianne
11-5-2014

Hier een aantal keren verbleven als overnachtingshotel: grote en mooie kamers, perfecte service en vriendelijk personeel. Nog nooit zo'n groot ontbijt gehad. Mooi uitzicht over de Main en een leuke stad om doorheen te wandelen (aan ijscafés geen gebrek).

geweldig overnachtingshotel

simon-rika-arianne
18-9-2013

voor de 2de keer dit hotel geboekt op doorreis.

Prima kamers en zeer goed ontbijtbuffet

vriendelijk personeel

mooie ligging ten opzichte van de Main

leuke plek aan het water

fam.beerling
4-9-2011

leuk hotel met terras aan het water

netjes met ruime kamer voor 5 personen

Prima Gasthof

Roel/Jaco
18-3-2010

Mooi gasthof met ruime kamers. Goed sanitair. Heerlijk gegeten in het restaurant. Uitgebreid ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Mainblick in Marktheidenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Mainblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.