Reviews over Marktheidenfeld

Voor herhaling vatbaar

Hetty en Rien den Haak,
    27-4-2015

Rustig,schoon gemoedelijk!

Wij hadden kamer met balkon met uitzicht op de Rijn.Gastheer vriendelijk en behulpzaam.,uitleg over Restaurants in omgeving

Hotel Anker heeft ontbijtbuffet,aan alles is gedacht.

Kamer en badkamer fris en schoon ,Bed groot, goed matras

een heel mooi en gemoedelijk hotel

j.koerts,
    13-7-2014

Hotel anker is voor ons een heel gemoedelijk familie hotel geworden zijn zeer tevreden

Mooi hotel in leuk plaatsje!

Y. Mulder,
    29-6-2014

We komen hier al behoorlijk wat jaren om te overnachten op onze doorreis naar Oostenrijk. Dit jaar zijn we een paar nachten gebleven om wat meer van de omgeving te zien die zeer de moeite waard is. De kamers lijken recent vernieuwd. Het enige minpunt is de glazen deur van toilet/badkamer die ondoorzichtig is en niet afgesloten kan worden maar waarschijnlijk is dit niet bij alle kamers zo. Ontbijt heel goed. Dit keer geen gebruik gemaakt van het restaurant maar eerdere ervaringen waren goed. In Marktheidenfeld zijn goede eetgelegenheden en vooral de italiaanse ijswinkel heeft de meest uitgebreide kaart met soorten sorbets die ij ooit heb gezien en zijn super van kwaliteit

Perfect!

Arianne,
    11-5-2014

Hier een aantal keren verbleven als overnachtingshotel: grote en mooie kamers, perfecte service en vriendelijk personeel. Nog nooit zo'n groot ontbijt gehad. Mooi uitzicht over de Main en een leuke stad om doorheen te wandelen (aan ijscafés geen gebrek).

geweldig overnachtingshotel

simon-rika-arianne,
    18-9-2013

voor de 2de keer dit hotel geboekt op doorreis.

Prima kamers en zeer goed ontbijtbuffet

vriendelijk personeel

mooie ligging ten opzichte van de Main

Marktheidenfeld scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews