Pension

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Sontheim voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Landgasthof Sontheim in het Nederlands

thuis op vakantie

Familie van Houtum,
23-6-2017

Landgasthof is als thuis komen na een lange werkdag, mooie luxe kamers en appartementen in de nieuwbouw en prachtig gerenoveerde kamers in het oude gebouw. een ontbijtbuffet met zeer veel keuze. de kaart is niet super uitgebreid maar wat erop staat is stuk voor stuk om de vingers erbij op te eten.voor de Kinderen een grote speelweide weg van de weg en sinds 2 jaar een mooi inpandig zwembad en een prachtige sauna-tuin. we zijn er al 10 keer geweest en zijn alweer aan het boeken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landgasthof Sontheim in Maierhöfen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landgasthof Sontheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.