Pension Landgasthof Sontheim

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag19°4°
Pension Landgasthof Sontheim
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Sontheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Landgasthof Sontheim in het Nederlands

Met oudere kinderen

thuis op vakantie

Familie van Houtum
23-6-2017

Landgasthof is als thuis komen na een lange werkdag, mooie luxe kamers en appartementen in de nieuwbouw en prachtig gerenoveerde kamers in het oude gebouw. een ontbijtbuffet met zeer veel keuze. de kaart is niet super uitgebreid maar wat erop staat is stuk voor stuk om de vingers erbij op te eten.voor de Kinderen een grote speelweide weg van de weg en sinds 2 jaar een mooi inpandig zwembad en een prachtige sauna-tuin. we zijn er al 10 keer geweest en zijn alweer aan het boeken.

dit pension is thuiskomen op vakantie

van Houtum
11-11-2010

Gemoedelijke sfeer, leukere streekgerechten waaronder damwild uit eigen kweek, zeer vriendelijk personeel, zeer kindvriendelijk, van alles te doen in de omgeving (zwemparadijs, diverse attractieparken, langste roddelbaan van duitsland, goed aangegeven wandelroutes, diverse wintersport mogelijkheden)

Zowel geschikt voor families met zeer jonge kinderen als de actieve senioren

Zijn hier al 3 keer in de zomervakantie (2008/2009/2010) geweest en ook eenmaal in de winter (kerst 2009). Onze dochter werd direct door spelende kinderen in de groep opgenomen, taal speelt geen rol. En ze vraag nu al wanneer we weer gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landgasthof Sontheim in Maierhöfen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landgasthof Sontheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.