Maierhöfen

Reviews over Maierhöfen

Prima vakantiepark

Daan,
    18-6-2018

Heel vriendelijk ontvangen bij de receptie bij het inchecken. Ook in het restaurant is iedereen even vriendelijk en attent (en een heerlijk buffet!). Het huisje was ook prima in orde. Vrij basic, maar van alle benodigdheden voorzien. Zelfs rolluiken, ideaal. Het zwembad was leuk en schoon. Wel past de badmeester soms de openingstijden aan, hierdoor hebben wij 1x een gesloten deur aangetroffen, dat was jammer. Genoeg speeltuintjes en allemaal overzichtelijk en leuk. Het park mist een winkel, maar verkoopt s ochtends wel verse broodjes. In de buurt zit een Rewe supermarkt. Heel fijn park met vriendelijk personeel en met in de buurt veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Zeer goed bevallen

Karlien,
    21-7-2017

We zijn hier met onze twee jonge kinderen (0 en 2) geweest en het park is ons zeer goed bevallen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De huisjes wat sober ingericht, maar netjes en schoon en met precies wat je nodig hebt. De binnen- en buitenspeeltuin en het zwembad waren goed verzorgd. Er is ook een restaurant, het eten is redelijk, niet bijzonder, maar voor een gunstige prijs, en gemakkelijk als je zelf geen zin meer hebt in koken. Vlakbij het park is een goede bakker en boodschappen deden we bij Rewe in Isny. Isny zelf is een leuk plaatsje om te bezoeken, alsmede Friedrichshafen, Lindau en slot Neuschwanstein. Vanuit het park zijn ook mooie wandelingen te maken. We waren zo enthousiast over dit park dat we overwegen om volgend jaar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes

Ann,
    15-7-2017

Zeer rustig gelegen bungalowpark. Vriendelijk personeel. De huisjes zijn ruim en modern ingericht. Alleen jammer dat er standaard geen microgolfoven in zit, die moet je apart huren. Er is geen winkel op het park (uitgezonderd beperkte bakkerij), maar er zijn genoeg winkels in de buurt.

Pluspunten: mooi gelegen, vele leuke wandelingen/uitstapjes op maximum een uur rijden, klein maar leuk zwembad, diverse speeltuintjes op het park.

Minpunten: geen internet (enkel wifi aan de receptie en dan nog betalend), beperkte openingsuren van de faciliteiten: als je graag overdag erop uit gaat, kun je van zwembad en dergelijke geen gebruik meer maken, want 's avonds is alles dicht.

Niet gebruikt: duitstalige animatie en alle indoor faciliteiten (wegens enerzijds mooi weer en anderzijds te vaak gesloten).

Wandelingen/ uitstapjes op max. 1 uur rijden: Breitachklamm, Spieleland, Scheidegg watervallen, Scheidegg Skywalk, Eistobel watervallen, zwembad Kempten, Alpsee Bergwelt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

thuis op vakantie

Familie van Houtum,
    23-6-2017

Landgasthof is als thuis komen na een lange werkdag, mooie luxe kamers en appartementen in de nieuwbouw en prachtig gerenoveerde kamers in het oude gebouw. een ontbijtbuffet met zeer veel keuze. de kaart is niet super uitgebreid maar wat erop staat is stuk voor stuk om de vingers erbij op te eten.voor de Kinderen een grote speelweide weg van de weg en sinds 2 jaar een mooi inpandig zwembad en een prachtige sauna-tuin. we zijn er al 10 keer geweest en zijn alweer aan het boeken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Eenvoudig maar goed.

Manon Holtman,
    12-5-2017

Zeer net park met ietwat sobere huisjes. Alles netjes en schoon. Zwembad ook keurig. Omgeving schitterend met veel leuke dingen in omgeving te doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017
Maierhöfen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews