Bed and Breakfast Ostermann

1 review over Bed and Breakfast Ostermann in het Nederlands

Ruime kamers

folieske
21-8-2010

Ruime kamers en vriendelijke onvangst. Ruim en prima ontbijt. Ongeveer 2 km van de burcht gelegen in de rustige rand van Lupburg. Garage mogelijk tegen kleine meerprijs. Mooi tuintje. Weet niet of het kleine zwembad prive is. Wordt vaak aangedaan door toeristen op doorrijs naar oostenrijk, Hongarije, Tjechië of Kroatië. Een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Ostermann

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ostermann in Lupburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ostermann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.