Lupburg

goed pension voor onderweg

Guido Depuydt & Rita,
    13-7-2011

Heel goed pension,

het is er rustig,en een gezellig dorp.

Zeer goed ontbijt,en een restaurant vlakbij en goed.

Vriendelijke eigenaars

Gereisd met partner in juni 2011

Ruime kamers

folieske,
    21-8-2010

Ruime kamers en vriendelijke onvangst. Ruim en prima ontbijt. Ongeveer 2 km van de burcht gelegen in de rustige rand van Lupburg. Garage mogelijk tegen kleine meerprijs. Mooi tuintje. Weet niet of het kleine zwembad prive is. Wordt vaak aangedaan door toeristen op doorrijs naar oostenrijk, Hongarije, Tjechië of Kroatië. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

Goed pension

Johanna,
    25-9-2009

Een klein pension met nette, verzorgde kamers. Eén kamer heeft een groot dakterras.

Op de gang is een koelkastje waar je (tegen betaling) drinken uit kunt pakken.

Vriendelijke eigenaresse. Ontbijt is lekker en uitgebreid en zit bij de prijs in.

Naast het pension zit een restaurant waar je lekker kunt eten. Het pension staat in een leuk dorpje.

Gereisd met partner in augustus 2009
Lupburg scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews