Camping Forellenhof

Onvoldoende

3 reviews over Camping Forellenhof in het Nederlands

Nooit meer!!! Niet heen gaan!

Maxie,
21-5-2018

Was smerig! Vieze douches en wc. Slechte camping. Niet heen gaan!!!

Eens maar nooit meer

W.Hermans
1-8-2011

Deze camping zou niet in de KOSMOS campingwijzer mogen staan. Het sanitair is zeer gedateerd en verpaupert en alles is in vervallen staat. Het was te smerig en te vies om te douchen.Het enige pluspunt wat wij hebben kunnen ontdekken was het voortreffelijke restaurant waar je heerlijk kon eten. Kortom een maar nooit maar!

kleine rustige supercamping

sidney
23-10-2009

kom hier al sinds 1980 mn hart ligt er nog steeds je kan er fantastisch eten veel moois in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Forellenhof in Lohr am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Forellenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.