Lohr am Main

We hebben een aantal aanbieders voor Lohr am Main voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lohr am Main voor je op een rij gezet:

Reviews over Lohr am Main

Genieten in de prachtige Spessart!

Myra,
    6-9-2013

Lohr am Main is een rustig plaatsje gelegen midden in de bosrijke omgeving van de Spessart. Het stadje is goed onderhouden, heeft een gezellig centrum met mooie Beierse vakwerkhuizen, boetiekjes en tal van cafes waar je terecht kunt voor een kopje koffie met kuchen of een lekkere maaltijd.

Trek er op uit en verken de mooie omgeving. Aschaffenburg, Wurzburg, Homburg, Miltenberg, Wertheim zijn zeker een bezoekje waard! Direct aan de Main ligt een mooie fietsroute die door de hele Spessart gaat, informeer hiervoor de toeristeninformatie. Bezoek het pittoreske kerkje Mariabuchen (tussen Sendelbach en Steinfeld) wat midden in het bos ligt of parkeer je auto bij de Bayerische Schanz (midden in het bos tussen Frammersbach en Gemunden) en maak vanuit hier een boswandeling (tip: je kunt hier heerlijke verse kasekuchen of apfel-zimt kuchen eten!).

Gereisd met partner in augustus 2013
Lohr am Main scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews