Hotel Landhotel Grünwies

10Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Lohberg

10Fenomenaal

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Grünwies voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Grünwies

• 10Hanneke14-08-2016

Geweldig. Een echte aanrader!

Landhotel Grunwies in Lohberg is prachtig gelegen. Wij kwamen door de vele files erg laat aan (0.15 uur)zonder navigatie en konden het in het donker niet vinden. Geen probleem we werden telefonisch helemaal begeleid door de mevrouw van het hotel. Ze hadden speciaal alle lichten voor ons aangedaan zodat we het hotel konden zien liggen. Heel vriendelijke mensen ! Het ontbijt was geweldig. Een heerlijk binnen zwembad. Iedere dag wordt alles verschoond. Overdekt parkeren en wifi zijn gratis. Het complex is adults only.

In het nabij gelegen plaatsje Lam zijn diverse restaurantjes. Pizzeria Paganini heeft bijzonder lekkere pizza's.

Gereisd in augustus 2016

0 tips over Hotel Landhotel Grünwies

0 vragen over Hotel Landhotel Grünwies

• De staf spreektDuits
      • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadBinnenzwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant

• SaunaFinse sauna

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
      • Sport & SpelMinigolf