Lohberg

We hebben een aantal aanbieders voor Lohberg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lohberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Lohberg

• 7E. Helmers17-08-2007

Lohberg ligt tegen de tsjechische grens in oost-beieren. In het plaatsje zelf is vrijwel niets te doen. Wij gebruikten dit al uitvalbasis naar munchen, nurnberg, praag, salzburg, berchtesgaden en meer. Het vervelende alleen is dat je eerst een uur moet rijden over krappe kronkelige bergweggetjes voor je bij een grote weg komt en dan moet je nog 17o km of meer. Als je voor je rust komt is het wel een leuk complex en mooie omgeving. Men praat alleen geen engels en duits met een zwaar beiers accent. Dat geeft niet maar als je niet goed duits spreekt kan het lastig zijn.

• 8Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn