Sorteren

Reviews over Litzendorf / Schammelsdorf

Fijne tussenstop

Sven Terpstra
    30-7-2014

Fijne plek om te rusten na een dag rijden op weg naar Oostenrijk. Van de buitenkant nog in aanbouw (eigenaar woont boven de appartementen), maar van de binnenzijde helemaal nieuw. Vriendelijke eigenaar met oog voor detail. Helaas slechte WIFI-ontvangst

Fantastische ligging

Familie Lammers
    4-9-2012

De eigenaren zijn heel gastvrij en hebben zelfs gezorgd dat mijn man een paar uur kon kajakken. Ontbijt is prima verzorgd. Ruim balkon en door de rust heerlijk geslapen. Een echte aanrader. Voelde als een warm bad.

Wat een service

fred Vorstenbosch
    7-10-2008

Landhaus Hubertus is een geweldige plaats om te zijn. De verhouding met betrekking tot prijs en kwaliteit is geweldig. gelgen in een zeer rustige omgeving, in een zeer klein dorpje, op ongeveer 15 minuten rijden van de grote stad Bamberg. Het Landhuis is kleinschalig, maar grots in service. Voor hen die kwaliteit en rust zoeken. De plaats om te zijn.

Litzendorf / Schammelsdorf scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews