Vakantiepark Bayernpark Lindenberg

• Onderkomen6,2
  • Activiteiten6,3

16 tips over Vakantiepark Bayernpark Lindenberg

Anke Ruzius, 5-7-2014
De omgeving is prachtig, Friedrichshaven, Oberstaufen en Lindau zijn leuke plaatsjes om te bezichtigen.
theo van vugt , 19-9-2013

als je van wandelen houdt is dit de plek

Lindenberg is een gezellig stadje met genoeg winkels en eet gelegeheden

marcel kampers, 10-9-2013
er werd weinig georganiseerd maar de omgeving is prachtig en er is genoeg te doen daar waarmee jezelf kunt vermaken

keesnellyvdhelder, 19-8-2013
Fietsen aan de Bodensee of wandelen bij de vele watervallen bv. Breitachklamm.
Annemarie van Oort, 14-7-2013
Als je in een mooie omgeving wilt verblijven en er wel veel op uit trekt is het een leuk park en rustig. Het is geen park waar je jezelf echt kunt vermaken.
Roy, 14-5-2013
De omgeving is echt mooi om te fietsen

Duitslandliefhebber, 12-5-2013

Bodensee, Blumeninsel (met de boot vanaf Unteruhldingen is de kortste en de leukste route), Lindau (veel goede restaurants, leuke straatartiesten), Alpsee (Duitslands langste Rodelbaan 3 km, mooi meer, wandelen bovenop de berg), Obertsdorf (met de bekende skischansen, maar ook in de zomer erg leuk en toeristisch), Bregenz (Festspiele, mooie wandelpromenade langs de Bodensee.

In Lindenberg is de lokale Chinees een aanrader!

Roman, 2-2-2013
Ga eens eten in Heimenkirch in gasthof adler, dit echte duitse gasthof heeft goed eten en als je geluk op wordt live muziek gespeeld door de eigenaar.
H, Nijssen, 29-10-2012
Neem van thuis een kaasschaaf mee die mist in de inventaris.
spronk, 24-9-2012
teveel om op te noemen voor ieder wat wils kijk van te voren op internet op het park is wat weinig omgeving en te doen informatie aanwezig