Hotel Seerose Lindau

3 reviews over Hotel Seerose Lindau in het Nederlands

Kil, harteloos, onvriendelijk

Ed
25-1-2016

Je kan er slapen, douchen en een eenvoudig ontbijtje scoren. Dat zijn de enige pluspunten....

Geboekt voor 3 personen via touroperator op doorreis naar oostenrijk. 3 persoonskamer a 60 euro. Speciale deal. Na een telefoontje werd al snel verteld dat deze kamer toch echt niet meer beschikbaar was en dat we 90 euro moesten aftikken. Anders moesten we het maar ergens anders zoeken. Lekker als je savonds laat bijna bij het hotel bent. Je hebt geen andere keuze.

Touroperator liet daarna nog steeds 75 euro voor de goedkoopste 3-persoons kamer zien. Daar ging de eigenaar mee akkoord na telefonisch contact. Volgende ochtend kregen we toch mooi de rekening a 90 euro gepresenteerd. Discussie had totaal geen zin.

Kille, harteloze eigenaar en z'n vrouw. Klantonvriendelijk, al bij het eerste telefonische contact. Saaie, gedateerde kamers die bovendien gehorig zijn. Parkeren is een drama. Hoe kan dit hotel 3 sterren hebben?! Stamt die beoordeling nog uit de jaren 50?

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Hotel Seerose Lindau (Insel)

Peter
18-1-2012

Mooi hotel en goede bedden, gebruikt voor op doorreis. Lindau Insel ligt in de Bodensee en wordt door een brug verbonden met het vasteland.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 28 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede ligging, niet voor fijnproevers

r Geelen
15-1-2012

We verbleven in het appartement, dat beschreven werd als 'Ferienwohnung", echter neerkwam op een flat buiten het centrum, waar veelal oudere autochtone bevolking verbleef.

Ontbijt geschiedde in het hotel zelf, in een drukbevolkte ruimte (2 verbouwde huiskamers), alwaar de maaltijd bestond uit louter aldi/lidl producten. Wat bereid werd (gekookte eieren, koffie), was van slechte kwaliteit (half rauw gekookte delen bij eieren, bittere kofie). Geen afwisseling in aanbod voedingsmiddelen. Personeel en hoteleigenaar vroegen vaak of alles goed was, gespannen en haastige bejegening. Aan specifieke wens werd wel tegemoetgekomen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Seerose Lindau voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• AdresAuf der Mauer 3 88131(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seerose Lindau in Lindau (am Bodensee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seerose Lindau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.