Weer vandaag-3°-7°

We hebben een aantal aanbieders voor Lindenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lindenhof in het Nederlands

nooit meer !!

Jan & Karin, 12-8-2009

Prijs/kwaliteit was volledig zoek. Kamer was redelijk, maar niet super. Badkamer uitermate klein. Laatste avond een andere kamer gekregen,het king size bed was 1.40 x 2.00,niet echt King!Ontvangst was zeer koel,of we 2 uur later terug wilden komen want de kamer was nog niet klaar(het was 13.30 uur).Personeel was niet echt vriendelijk,en de eigenaar sloeg alles.Op de deur een sticker van de credit card company,maar bij het uitchecken werd gezegd dat we niet met credit card konden betalen.Of we even naar de bank wilden gaan.Dat wilden we niet.Tot ruzie aan toe, toen kwam pas de credit card machine te voorschijn.Zou ons 3% extra kosten.voor ons niet acceptabel.Na veel geruzie heeft hij uiteindelijk zijn verlies genomen.Onze stelling dat hij bij boeking had moeten melden dat creditcard en eurocard niet mogelijk was werd als belachelijk weggewuifd.Voor ons dus nooit meer de Lindenhof!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindenhof in Lindau (am Bodensee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lindenhof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.