Camping Lindau am See

8.8Fantastisch

Duitsland, Beieren, Lindau (am Bodensee)

8.8Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Bij Park Camping Lindau Am See word je wakker met verse broodjes en koffie en dineer je in het BBQ restaurant. Dagelijks koop je lokale producten op de markt van de camping. Het sanitair is hier erg schoon. 's Zomers neem je een verkoelende duik in de Bodensee waar Park-Camping Lindau am See aan grenst. Binnen 5 minuten in Oostenrijk.

36 reviews over Camping Lindau am See

• 2018
    9Henriette09-09-2018

Fantastische camping.

Een hele fijne camping waar we al 9 jaar komen.Ondanks dat de camping helemaal bezet was is het sanitair schoon.De viezigheid is van de mensen zelf wat ze in de douches achterlaten.Ik zou wel eens willen weten of die mensen hun douche thuis ook zo achterlaten.Er wordt 3 keer per dag schoongemaakt.Ondanks de drukte op de camping[camping was helemaal bezet] was het toch ,s avonds laat rustig en geen geschreeuw van mensen die bij elkaar zitten.Het spoor naast de camping is niet storend.De plek op de camping zoeken wij zelf uit en reserveren al vroeg zodat we ook een plek hebben waar we graag staan.De uitstapjes zijn altijd leuk,er is genoeg te doen in de omgeving.Enige minpunt vind ik de honden op de camping,die vaak zitten te blaffen,maar hebben zeer zeker geen last van hondenpoep.Wij komen zeker weer naar de camping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9M. van S.31-07-2018

Mooie maar hele drukke camping, zelfs doordeweeks in het voorseizoen (juni). we hadden het allerlaatste plekje waar de camper van 7,5 meter net paste. Kleine plaatsen en gelegen aan het fietspad en spoorrails langs de camping, dus redelijk wat overlast. Maar de ligging aan het meer en op fietsafstand (via datzelfde fietspad dus) van Lindau maakt bijna alles goed.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Mat25-08-2017

Leuke camping met paar minpuntjes

Leuke camping prachtig gelegen aan de Bodensee. Veel te doen in de omgeving, mooie wandelingen, fietsen, bergen. Sommige plaatsen, waaronder de onze, zijn te klein voor een caravan met voortent en luifel. Spoorlijn vonden wij niet storend. Personeel helpt wel, maar niet altijd even vriendelijk. Personeel bij strandtent en restaurant zijn super aardig en behulpzaam Er waren enkele Nederlanders, maar geen met kinderen. Voor onze dochter van 13 een groot nadeel. Misschien pech? Sanitair is niets speciaals, maar goed schoon.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Peter Smit11-07-2017

Nooit meer

Deze camping gaan we nooit meer naar toe, we hadden een grote plaats gereserveerd omdat we een grote caravan hadden met een transit bus. Geen probleem werd gezegd bij de reservering. Eenmaal daar aangekomen was de camping overboekt en kregen we een piep klein plekje toe gewezen waar een Fiat Panda amper nog bij kon staan. De volgende dag zijn we naar een anders camping vertrokken. Maar Lindau am See nooit meer

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 9henriette Hameleers05-08-2016

We hebben na thuiskomst meteen weer geboekt v 2017

Hele fijne camping,schoon sanitair ondanks de drukte.Wij hebben voor 2017 alweer geboekt voor de zevende keer.Vriendelijk personeel aan de receptie.Zelf een plaats uitzoeken is fijn.Ik kan geen negatief punt opnoemen wat niet goed is.Misschien de auto wat op de plaats erbij staat, ziet niet zo gezellig uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6halevo26-07-2016

boven op elkaar

Niks bijzonders, enige leuke is zwemmen in het meer. Verder sta je hutje mutje, wat normaal 1 plek is zijn er 2 van gemaakt. Winkeltje klein en duur. Sanitair netjes maar ook niks bijzonders. Enige leuke is de fietsafstand naar lindau wat een leuke stad is. Door het boven op elkaar staan voor ons een nooit meer !!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Hettinga23-07-2015

Mooie camping

Een mooie camping die heel mooi aan de Bodensee gelegen is. Ondanks de drukte was het sanitair altijd schoon. De camping was overvol. Gelukkig hadden wij in Maart van dit jaar al gereserveerd, welke je het beste kan doen via de telefoon en de website bij de hand: je kan direct zien hoe de plekken eruit zien en hoe groot (klein) de plekken zijn. De omgeving is goed geschikt om te fietsen, je fietst zo via Oostenrijk naar Zwitserland. Wij hebben ons in ieder geval ons daar goed vermaakt (toen wij er waren was het ook schitterend weer).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 3ME01-07-2015

drukke camping

3 Keer moeten terugbellen om te kunnen reserveren,uiteindelijk de dag voor aankomst gelukt maar toen we aankwamen was er toch geen plaats voor ons. 1 Nacht op een passantenplek kunnen staan. Moesten we afwachten of er nog plek vrij kwam. Onvriendelijk en gestreste mevrouw bij de receptie. Campingplaatsen zijn klein,caravans en campers staan tegen elkaar . Weinig privacy. Geen mooie camping, overvol! Wel mooi sanitair.We zijn de dag erna naar een kleine camping in de buurt vertrokken waar we een ruime plaats kregen met veel meer rust en privacy.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9henriette hameleers16-06-2015

fantastische camping

Wij komen hier al 6 jaar achter elkaar dus dat zegt wel wat.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8A.M.31-08-2014

Fijn verblijf

Wij bezochten de camping in het hoogseizoen. Ondanks dat de camping volledig vol was, was dit niet te merken aan het sanitair. Natuurlijk zijn er gebruikers die het niet altijd netjes achter laten, maar normaal was het heerlijk schoon.

De camping ligt direct aan de Bodensee en nabij de grens met Oostenrijk. De langs de camping liggende spoorlijn geeft geen hinder.

Wel opmerkelijk kleine plaatsen. Er is plaats voor een niet al te grote caravan met luifel en een auto. Een bijzettentje kan je echt niet kwijt. Met de wetenschap dat dit verblijf beperkt was in tijd, was dit geen groot probleem.

Leuke plek voor uitstapjes naar plaatsen rond de Bodensee of Oostenrijk in.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

7 tips over Camping Lindau am See

• Lisa, 07-08-2013

Loop eens langs de Bodensee naar Bregenz , geweldig mooie wandeling.

• Stultiens, 22-07-2013

Vergeet niet de zonsondergang te bewonderen vanaf de camping. De zon zakt precies achter Lindau Insel weg. Lindau Insel en Bregenz (A) op fietsafstand +/- 5km.

• Janssen, 09-01-2014

Voor de kinderen is er weinig vertier. Bij mooi weer is het aangenaam aan het meer te zitten. Inde omgeving mooie wandeling langs het weer

19 vragen over Camping Lindau am See

• S.Kloppenburg, 14-08-2019

Soort camping?

Zoover heeft - ja - ingevuld bij het kenmerk 'Naturistencamping'. Nu zie ik dat nergens terug. Is het inderdaad een naturistencamping?

• Hans, 14-08-2019

Fietsen

Kan je er goed fietsen in de omgeving zonder al te steile wegen of fietspaden

• Annemie maesen, 17-04-2017

Verhuur