Camping Lindau am See

34 reviews over Camping Lindau am See in het Nederlands

Fantastische camping.

Henriette
9-9-2018

Een hele fijne camping waar we al 9 jaar komen.Ondanks dat de camping helemaal bezet was is het sanitair schoon.De viezigheid is van de mensen zelf wat ze in de douches achterlaten.Ik zou wel eens willen weten of die mensen hun douche thuis ook zo achterlaten.Er wordt 3 keer per dag schoongemaakt.Ondanks de drukte op de camping[camping was helemaal bezet] was het toch ,s avonds laat rustig en geen geschreeuw van mensen die bij elkaar zitten.Het spoor naast de camping is niet storend.De plek op de camping zoeken wij zelf uit en reserveren al vroeg zodat we ook een plek hebben waar we graag staan.De uitstapjes zijn altijd leuk,er is genoeg te doen in de omgeving.Enige minpunt vind ik de honden op de camping,die vaak zitten te blaffen,maar hebben zeer zeker geen last van hondenpoep.Wij komen zeker weer naar de camping.

M. van S.
31-7-2018

Mooie maar hele drukke camping, zelfs doordeweeks in het voorseizoen (juni). we hadden het allerlaatste plekje waar de camper van 7,5 meter net paste. Kleine plaatsen en gelegen aan het fietspad en spoorrails langs de camping, dus redelijk wat overlast. Maar de ligging aan het meer en op fietsafstand (via datzelfde fietspad dus) van Lindau maakt bijna alles goed.

Leuke camping met paar minpuntjes

Mat
25-8-2017

Leuke camping prachtig gelegen aan de Bodensee. Veel te doen in de omgeving, mooie wandelingen, fietsen, bergen. Sommige plaatsen, waaronder de onze, zijn te klein voor een caravan met voortent en luifel. Spoorlijn vonden wij niet storend.

Personeel helpt wel, maar niet altijd even vriendelijk. Personeel bij strandtent en restaurant zijn super aardig en behulpzaam

Er waren enkele Nederlanders, maar geen met kinderen. Voor onze dochter van 13 een groot nadeel. Misschien pech?

Sanitair is niets speciaals, maar goed schoon.

Nooit meer

Peter Smit
11-7-2017

Deze camping gaan we nooit meer naar toe, we hadden een grote plaats gereserveerd omdat we een grote caravan hadden met een transit bus. Geen probleem werd gezegd bij de reservering. Eenmaal daar aangekomen was de camping overboekt en kregen we een piep klein plekje toe gewezen waar een Fiat Panda amper nog bij kon staan. De volgende dag zijn we naar een anders camping vertrokken. Maar Lindau am See nooit meer

We hebben na thuiskomst meteen weer geboekt v 2017

henriette Hameleers
5-8-2016

Hele fijne camping,schoon sanitair ondanks de drukte.Wij hebben voor 2017 alweer geboekt voor de zevende keer.Vriendelijk personeel aan de receptie.Zelf een plaats uitzoeken is fijn.Ik kan geen negatief punt opnoemen wat niet goed is.Misschien de auto wat op de plaats erbij staat, ziet niet zo gezellig uit.

boven op elkaar

halevo
26-7-2016

Niks bijzonders, enige leuke is zwemmen in het meer. Verder sta je hutje mutje, wat normaal 1 plek is zijn er 2 van gemaakt. Winkeltje klein en duur. Sanitair netjes maar ook niks bijzonders. Enige leuke is de fietsafstand naar lindau wat een leuke stad is. Door het boven op elkaar staan voor ons een nooit meer !!

Mooie camping

Hettinga
23-7-2015

Een mooie camping die heel mooi aan de Bodensee gelegen is. Ondanks de drukte was het sanitair altijd schoon. De camping was overvol. Gelukkig hadden wij in Maart van dit jaar al gereserveerd, welke je het beste kan doen via de telefoon en de website bij de hand: je kan direct zien hoe de plekken eruit zien en hoe groot (klein) de plekken zijn. De omgeving is goed geschikt om te fietsen, je fietst zo via Oostenrijk naar Zwitserland. Wij hebben ons in ieder geval ons daar goed vermaakt (toen wij er waren was het ook schitterend weer).

drukke camping

ME
1-7-2015

3 Keer moeten terugbellen om te kunnen reserveren,uiteindelijk de dag voor aankomst gelukt maar toen we aankwamen was er toch geen plaats voor ons. 1 Nacht op een passantenplek kunnen staan. Moesten we afwachten of er nog plek vrij kwam. Onvriendelijk en gestreste mevrouw bij de receptie. Campingplaatsen zijn klein,caravans en campers staan tegen elkaar . Weinig privacy. Geen mooie camping, overvol! Wel mooi sanitair.We zijn de dag erna naar een kleine camping in de buurt vertrokken waar we een ruime plaats kregen met veel meer rust en privacy.

fantastische camping

henriette hameleers
16-6-2015

Wij komen hier al 6 jaar achter elkaar dus dat zegt wel wat.

Fijn verblijf

A.M.
31-8-2014

Wij bezochten de camping in het hoogseizoen. Ondanks dat de camping volledig vol was, was dit niet te merken aan het sanitair. Natuurlijk zijn er gebruikers die het niet altijd netjes achter laten, maar normaal was het heerlijk schoon.

De camping ligt direct aan de Bodensee en nabij de grens met Oostenrijk.

De langs de camping liggende spoorlijn geeft geen hinder.

Wel opmerkelijk kleine plaatsen. Er is plaats voor een niet al te grote caravan met luifel en een auto. Een bijzettentje kan je echt niet kwijt.

Met de wetenschap dat dit verblijf beperkt was in tijd, was dit geen groot probleem.

Leuke plek voor uitstapjes naar plaatsen rond de Bodensee of Oostenrijk in.

We hebben een aantal aanbieders voor Lindau am See voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lindau am See in Lindau (am Bodensee), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lindau am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.