Camping Gitzenweiler Hofstersterstersterster

6.7Voldoende

Duitsland, Beieren, Lindau (am Bodensee)

6.7Voldoende

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Gezelligheid is te vinden op Camping Gitzenweiler Hof in Duitsland. Deze camping in Lindau heeft leuke animatie zoals livemuziek, pony rijden en verschillende workshops. Het zwembad en de speeltuin bieden ook vermaak. Camping Gitzenweiler kan erg druk zijn vanwege de vele caravans. De natuurliefhebbers kunnen terecht bij de Bodensee.

95 reviews over Camping Gitzenweiler Hof

• 2019
    6T.a25-08-2019

Tegenvaller

Er zijn betere campings in de buurt

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8anoniem19-08-2019

prima camping

de eerste indruk was vol en groot, na 3 dagen was het gewend en blijkt het een goede camping, sanitair bij zonneterras ouder, maar zeer schoon en geen wachtrijen. Midden van de camping een plein waar je fijn kunt zitten, eten voor weinig, bier, cocktails en 2 restaurants, italiaans restaurant kun je ook afhalen. midden en achter op camping supermooi sanitair, nieuw. Bij receptie vriendelijk als je info wilt. Met de auto ben je zo in Lindau of strandjes. Gevraagd om een grote plek, op zonneterras of langs water en we hadden een hele grote plek op zonneterras, er waren inderdaad ook kleinere plaatsen, maar er zijn ook grotere zoals die van ons. weinig nederlanders op de camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8GardaGoofy19-08-2019

Prima

Nette Camping op doorreis naar Italië.Ligt niet te ver van de snelweg.Wij konden voor 1 nacht kiezen tussen een staanplaats op de Camping of net voor de slagbomen, wij kozen voor de slagbomen hetgeen maar de helft kostte ,terwijl we toch op een mooie beschutte plaats stonden en gebruik mochten maken van alle Faciliteiten.Camping ligt gedeeltelijk aan een doorgaande weg, alhoewel door begroeiing hier weinig van te merken was . Wij vonden de plaatsen op de Camping zelf wat klein en rommelig, zouden hier niet voor de hele vakantie willen staan.De supermarkt/ bakkerij is zeer goed voorzien van alles wat je nodig hebt.Waanzinnig groot assortiment aan vers brood,stokbrood,croissants en broodjes!!!Op het "Campingpleintje" zijn er paar leuke drinkbarretjes een Pizzeria-Restaurant, een iets chiquer Restaurant en zelfs een Cocktailwagen. Al met al een geslaagde overnachting/Camping, die we voor een nacht zeker nog een keer willen aandoen.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Van Leur09-08-2019

Was erg leuk

Leuke camping , wel erg groot. We hadden een mooi en rustig plekje aan het water.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Harold02-08-2019

Waardeloos

Waardeloze camping, wij hadden ruim van tevoren geboekt voor twee weken, maar zijn eerder vertrokken. Alles staat zo dicht op elkaar, zodat je eigenlijk geen eigen plek hebt. De buurman sloeg letterlijk en figuurlijk zijn haringen bij ons onder de tafel, kan de buurman niks aan doen, de eigenaar wel. Die wil zijn camping zo vol mogelijk hebben, om zoveel mogelijk geld te beuren, het comfort van zijn gasten interesseert ze geen hol. Sanitair is netjes en schoon, alleen doordat de camping zo vol gestouwd word bij lange na niet toereikend. Kortom, kijk alsjeblieft verder naar wat anders. Heb heel wat campings gezien, deze was toch echt de meest belabberde.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 6Henk31-07-2019

Viel enigszins tegen.

We hadden gereserveerd, maar dit leek toch niet zo bij aankomst. We konden achter een man met een golfkarretje aanrijden die een plekje voor ons zocht. We kwamen op een trekkersveldje terecht, zonder genummerde plekken. We hadden het idee dat dit voor iedereen zo werkte, één chaos op deze manier. Het zwembad was wat simpel en op sommige uren overvol. Sanitair was wisselend. Midden op de camping stond een redelijk nieuw sanitairgebouw wat ook goed schoon was. Op drukke uren wel lange wachtrijen voor de douches. De speciale kinderdouche is een waar waterparadijs, alleen wel jammer dat het water hier te koud was. In onze zone stond een veels te klein gebouwtje zonder douches, alleen een paar toiletten. Op het pleintje kun je gezellig zitten en eten (kleine kaart) en drinken is hier prima en goedkoop. We hebben lekker gegeten in het restaurant. Mooie omgeving. Lindau is een mooi en gezellig stadje en een dagtrip naar Mainau is een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Milou29-07-2019

Kindvriendelijk en gastvrij

Ondanks de topdrukte toch erg vriendelijk geholpen. De plek was niet groot maar zonder reservering in het hoogseizoen meer dan verwacht. Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al zeker een camping om nog een keer weer te komen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 4Tina21-07-2019

Nooit meer voor meerdere dagen

Deze camping is voor ons prima voor 1 nacht. Voor meerdere dagen, zullen wij deze camping niet aanraden. Je staat hut je mutje op elkaar, comfort gereserveerd je komt op een standaard plaats laatste plekje op de camping. De receptie, staan gemiddeld 8 wachten voor je. Voor de Slagbomen staan door deze drukte lange rijen. Prijs/kwaliteit valt het ons dik tegen. De toiletten en douches zijn prima, schoon en voldoende voor het aantal vakantiegangers.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Rennie28-06-2019

Er zijn veel beter en mooiere campings

Camping met groot zwembad. Sanitair was goed en modern. De 2 eetgelegenheden waren qua bediening erg slecht. Bij de pizzeria Pinokkio dachten we heel even dat de obers niet konden praten. Het eten was smakeloos. We hadden een prachtige comfort plek erg ruim vlakbij het zwembad. Maar als je die niet hebt is het niet best ook niet in juni, heel erg jammer. Je staat boven op elkaar. Ook is de camping tussen 12 en 14 uur gesloten en kun je er niet af of op. Wel mooi gelegen om uitstapjes te maken .

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Berry27-05-2019

Plezierige camping om goed te genieten.

Mooi centraal gelegen camping voor uitstapjes in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Liechtenstein.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

10 tips over Camping Gitzenweiler Hof

• José Wieffer, 07-05-2012

Zou iedereen die hier naartoe gaat als tip mee willen geven bezoek Lindau, Bregenz, Konstans en geniet van de Bodensee...de bloeiende fruitbomen en de natuur.

• fam. Rensink, 12-09-2013

Meersburg: prachtige oude, typisch Duitse, stad.

• fam schuijers, 01-08-2012

Wel van te voren boeken en als je keus hebt plaats 401

5 vragen over Camping Gitzenweiler Hof

• A.Sackers-Hensgens, 12-07-2016

staanplaats

Had graag staanplaats van 27-7 tot17-8 2016

hebben jullie nog plaats voor 1 caravan 2 volwassenen en kind van 11 jaar en wat kost het

met vriendelijke groet A.Sackers-Hensgens

• esther, 05-10-2012

tentharingen

welke tentharingen worden op de camping gebruikt

l.j. gerritzen, 12-07-2013

ijzeren tentharingen ( grondpennen )

• esther, 05-10-2012

plaatsen

weet iemand welke plaatsen het grootst zijn. welke plaats nummers of straatjes zijn dat.

l.j. gerritzen, 12-07-2013

de comfortplaatsen

Camping Gitzenweiler Hof info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats