Hotel Waldvogel

Met jonge kinderen

Heerlijk eten en vlakbij Legoland

Francine
24-7-2011

In hotel Waldvogel kun je heerlijk (en gezond) eten en goed slapen op fijne bedden. Bij mooi weer is er een groot terras en iets verder op het terrein is een grote speeltuin met heel lieve konijnen en cavia's. Met de auto ben je in 5 minuten bij Legoland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldvogel in Leipheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldvogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.