Appartement

1 review over Appartement Bürgin in het Nederlands

Geweldig appartement

S.Smit
23-2-2017

Appartement ligt in rustige woonwijk ca. 1.2 km. vanaf centrum met eigen carport. Appartement is schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. 2 supermarkten op enkele minuten loopafstand.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bürgin in Laufen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bürgin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.