Laufen

Reviews over Laufen

Laufen Cq Oberndorf zijn leuke stadjes

willem
    27-9-2012

Laufen ( oude stad) en Oberndorf ( Stille Nacht kapel)zijn leuk om even te bekijken of te winkelen. In de naaste omgeving kun je naar Duitsland of Oostenrijk. Waarbij Oostenrijk iets meeer onze voorkeur heeft.

Gereisd Met partner in Sun Sep 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Landelijk stadje aan de voet van de Alpen.

Adri
    16-7-2009

Rustig landelijk stadje aan de Salzach in Bechtesgadener Land. Dicht bij Salzburg en Bad Reichenhal, maar ook Munchen is van hieruit goed bereikbaar. De Salzach is de grens tussen Duitsland en Oostenrijk. Aan de overkant hiervan ligt het dorpje Oberndorf, waar de Stille Nacht-kapelle staat. Het kapelletje wiens priester destijds het kerstliedje Stille Nacht schreef.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Laufen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews