Reviews over Langwied

Luxe parkeerplek

j.van.de.tonnekreek,
    4-9-2012

We hebben hier twee nachten gestaan onderweg naar Italië en voor een bezoek aan Dachau en München. Bijna direct aan de snelweg en toch hebben we daar geen last van gehad. Restaurant niet gebruikt. Er was 's avonds een EK-voetbalwedstrijd Nederland-Denemarken en ik werd uitgenodigd bij één van de Duitse gezinnen, die er altijd in het weekend verbleven. Gemoedelijk. Sanitair schoon. Maar de plek is inderdaad niet veel meer dan een parkeerplek. Prijs in het voorseizoen (juni) was €19,70. Dachau 15 km met de auto, treinstation Puchheim voor bezoek München 7km met gratis parkeren.

sanitair verwarmd en goed simpel eten

joke,
    25-8-2011

Het was even schrikken bij aankomst maar toch een superovernachting gehad. Je staat inderdaad op een klein plekje maar voor een overnachting is dit best te doen. Het restaurant en barretje zijn super gezellig en lekker warm. Mochten wij weer richting Italie gaan dan staat deze camping op het lijstje voor overnachten. Het sanitair is schoon en warm, het eten is eenvoudig maar lekker en niet duur, het kroegje is beregezellig en lekker warm. Daarbij staat hij lekker dichtbij de snelweg dus je bent zo weer onderweg. Wij hebben van het geluidverkeer geen last gehad maar het kan liggen aan het feit dat we in een caravan liggen. Ligging bij Munchen om de stad te bezoeken is ook zeer goed te noemen.

Overnachtingscamping bij München

G. van der Moore,
    23-9-2010

Camping Langwiedersee is een camping aan de rand van Munchen, dicht bij de autobaan. De plaatsen zijn superklein. Meer ruimte dan nodig krijg je er niet. Het lijkt wel een parkeerterrein. De ontvangst is hartelijk. Het restaurant stelt niet veel voor. Hoofdzakelijk pizza. Het sanitair is redelijk schoon, maar in vergelijking met een paar jaar terug is het hard achteruit gegaan. Toen was het bijzonder schoon.

Er staan veel mensen uit het oostblok die in Munchen werken.

Voor een langer verblijf is het niet geschikt, maar om te overnachten is het een goed alternatief voor de campings in de stad Munchen.