Weer vandaag10°-3°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Michel Landshut voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Michel Landshut in het Nederlands

Goed stadshotel

Elly Duran-Overgoor,
13-9-2018

Het hotel ligt aan de Isar en op 2 minuten loopafstand van het oude centrum en heeft een grote kale lobby met receptie. We kregen een upgrade naar een kamer met balkon en airco i.p.v. een standaardkamer. Wij vinden de kamer van ca. 18 m2 aan de kleine kant evenals de badkamer van ca. 4 m2. De kamerinrichting bestaat uit een klerenkast met kofferplaats, bureautje met stoel, rond tafeltje, 2 fauteuils en een groot 2-pers. bed. De badkamer is voorzien van een niet al te net bad, toilet en een planchet met wastafel. Verder is aanwezig aan de muur een flatscreen KTV, een gratis kluisje en een airco unit naast het bed. Vinylparket, de verlichting is meer dan voldoende en er is geen koelkastje. De parkeergarage onder het hotel kost € 8 per 24 uur en is ons niet in rekening gebracht,.

Ontbijt: Goed.

Ons oordeel: Goed stadshotel, maar geen 4* zoals weergegeven bij touroperator.

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Michel Landshut in Landshut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Michel Landshut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.