Landshut

Reviews over Landshut

Goed stadshotel

Elly Duran-Overgoor,
    13-9-2018

Het hotel ligt aan de Isar en op 2 minuten loopafstand van het oude centrum en heeft een grote kale lobby met receptie. We kregen een upgrade naar een kamer met balkon en airco i.p.v. een standaardkamer. Wij vinden de kamer van ca. 18 m2 aan de kleine kant evenals de badkamer van ca. 4 m2. De kamerinrichting bestaat uit een klerenkast met kofferplaats, bureautje met stoel, rond tafeltje, 2 fauteuils en een groot 2-pers. bed. De badkamer is voorzien van een niet al te net bad, toilet en een planchet met wastafel. Verder is aanwezig aan de muur een flatscreen KTV, een gratis kluisje en een airco unit naast het bed. Vinylparket, de verlichting is meer dan voldoende en er is geen koelkastje. De parkeergarage onder het hotel kost € 8 per 24 uur en is ons niet in rekening gebracht,.

Ontbijt: Goed.

Ons oordeel: Goed stadshotel, maar geen 4* zoals weergegeven bij touroperator.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie camping voor bezoek aan Landshut

atwroes,
    13-7-2014

Kleine rustige gemeentecamping met redelijke plaatsen. Ligt op een eilandje tussen twee armen van de Isar. Sanitair is modern, schoon en goed onderhouden. Uitstekende fietspaden langs de Isar. Binnen 5 minuten ben je op de tweewieler in het centrum van Landshut en kun je stroomafwaarts nog veel meer mooie plekjes ontdekken. Winkelcentrumpje, o.a. met Lidl en bank, liggen vrij dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2014

Leuke kleinschalige camping

Koos en Rinet,
    3-7-2014

Omdat we het schilderachtige stadje Landshut (en München) wilden bezoeken, kwamen we terecht op deze stadscamping, net aan het randje van de stad midden in het groen, op een landstong tussen twee rivieren. In 10 minuten fiets je gemakkelijk langs het water, via een leuke route naar het centrum. De camping is niet groot, enkele vaste bewoners en een keurig sanitair. Helaas hebben ze geen wifi op de camping. Het is een rustige camping zonder extra voorzieningen. Ze hebben wel broodjesservice. Supermarkten zijn niet ver.

Bezoek aan München is met de trein (voor weinig) in 3 kwartier erg gemakkelijk te doen.

Gereisd met partner in juni 2014

Topligging

Lukas,
    22-4-2013

Ligging aan een centrale straat in het historische hart van Landshut vlakbij winkels en terrassen. Een goed Klassiek Duits hotel, hetgeen betekent: nette kamer, net personeel en goed verzorgd ontbijt.

Goede punten:

- hoge kwaliteit afwerking kamer

- vensters sluiten geluiddicht af

- net personeel

- goed ontbijt

Zwakke punten:

- legruimte rond wastafel (=first world pain, werd gemeld)

Het station is 2 km lopen. Bussen rijden wel in de buurt en gaan ook naar het station (1,80 EUR). Taxiprijs station-hotel varieert tussen 7-9 EUR. Was er niet met de auto, dus geen idee hoe parkeerruimte geregeld was.

Internet niet kunnen testen. Schijnt betalend te zijn (5 EUR per 24u = schappelijk).

Van/naar Munchen met OV gaat redelijk eenvoudig. Regelmatig treinen van/naar München. Vanuit München laatste trein naar Landshut rond 0:00 (en vanaf 4:55 weer). Treinreis duurt 45 minuten.

Landshut zelf is overigens ook de moeite waard om bekeken te worden. Kost max een halve tot een hele dag.

Gereisd zakelijk in april 2013

Mega kamers, vriendelijke mensen en perfect eten

Jeroen,
    24-9-2011

Hier in totaal nu 3 keer geweest (zakelijk). De eigenaar en medewerkers van dit hotel zijn echt super vriendelijk. Het eten is er perfect en de kamers zijn mega groot!

Hotel ligt aan de rand van Landshut in een klein dorpje. Op loopafstand niet heel veel te doen, maar de omgeving daar omheen is best mooi. Munchen bereik je in een uurtje, mocht je daar heen willen. Vliegveld op 45min rijden.

Gereisd zakelijk in november 2010
Landshut scoort een 9,2 uit 10, op basis van 5 reviews